Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden

249 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

• Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har telenor og har ikke de samme problemene. Alltid kunne ringe og sms. enkelte ganger blir nettsider veldig treg å laste men så er de rask igjen. Men der stoppet mine problemer. Om dette skjedde på 4g eller wifi vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Hittil idag har jeg faktisk kun hatt 2 tilfeller med at nettet låser seg. Så da kan det hende at oppdatering som kom i går har hjulpet. Pleide å skje 2-3ganger i timen før. Men er ikke fornøyd før den blir helt stabil.

Lenke til kommentar

Jeg og fruen hadde et tilfelle med det dere skriver ang nettverket. Vi måtte begge reboot mobilene grunnet ingen dekning. På samme tidspunkt uten at vi viste om den andre. Dette på min S6 og hennes I6 Plus

Mistet du dekningen eller fryste bare nettet? Hos meg ser jeg nettet er der men får bare ikke brukt
Lenke til kommentar

Mulig det er meg....men hva i all verden er "branded" i denne forbindelse?

Jeg kan jo engelsk men....

Kanskje litt utdatert okke` som.

Tja, litt usikker på hva vi ville sagt på norsk, men om telefonen har fått lagt inn operatørprogramvare/crapware, reklame osv som "tar mye plass"?

Lenke til kommentar

Fælt å si det men da er det heldigvis ikke bare meg som har disse problemene med telefonen. Trodde først at det var hardware feil i telefon. Men da tyder allt på at det er software bugs som forhåpentligvis blir fikset etterhvert siden flere med både netcom og telenor opplever det samme.

Lenke til kommentar

Mcare husker jeg fra mange år tilbake. Har inntrykk at det er masse tull med de, og har selv opplevd ett par tilfeller hvor de har gjort feil ved mine egne reklamasjoner. Merkelig at de fortsatt får ha den posisjonen i markedet de har.

Er det bare "sånn det er", og har ikke vi forbrukere noe vi kan gjøre?

Lenke til kommentar

Virker ikke som man får gjort så mye. Jeg blir henvist av djuice til butikken der jeg leverte inn telefonen, men butikken henviser meg til djuice hvor jeg kjøpte telefonen.

og ingen viser ansvar.

Når butikk, samboer og jeg selv har sett skaden og Mcare ikke klarer å se skaden, da er det noe feil et sted.

Endret av enrique1986
Lenke til kommentar

Hei! 

Har kjøpt meg en Galaxy s6 edge, men sliter litt i forhold til oppkobling mot bilen med blåtann. Telefonsamtaler o.l. fungerer som det skal, men mediestrømming (musikk) har jeg bare fått til å fungere èn gang, etter å ha koblet fra og til flere ganger. Med min gamle Xperia Z2 fungerte dette helt fint hver eneste gang. Noen som har vært borti noe lignende? 

Er forøvrig en 2014 VW Amarok dersom det skulle være av relevans. 

Jarle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...