Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden

249 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

• Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant noe som het "værvarsling" under innstillingene til AccuWeather, prøv å skru av den kanskje.  

(åpne accuweather ved å trykke på vær-widgeten, bruker du ingen vær-widget kan du gå inn på telefonens innstillinger, appstyring og deaktivere hele accuweather.)

Finner ikke :/

Jeg vil ha accu weather ved lokka. men vil ikke at hver morgen det skal plinge inn et værvarsel

Du kan sette den i silent mode også. Alarmer virker som før. Ikk en perfekt løsning, men en workaround.

Lenke til kommentar

Fant noe som het "værvarsling" under innstillingene til AccuWeather, prøv å skru av den kanskje.  

(åpne accuweather ved å trykke på vær-widgeten, bruker du ingen vær-widget kan du gå inn på telefonens innstillinger, appstyring og deaktivere hele accuweather.)

Finner ikke :/

Jeg vil ha accu weather ved lokka. men vil ikke at hver morgen det skal plinge inn et værvarsel

Du kan sette den i silent mode også. Alarmer virker som før. Ikk en perfekt løsning, men en workaround.

kan det være: innstillinger - låseskjerm - ekstra informasjon ?

Her er noe vær greier som jeg har slått av. 

Lenke til kommentar

Heisann

Fikk meg en s6 edge 32gb sort og er veldig fornøyd.

Desverre merket jeg idag at det er noen småriper i skjermen rundt forbi.

Det er snakk om veldig små riper, men om du er i lys og ser litt etter kan du se ett par flere plasser.

Er det andre som har opplevd dette, og er det nok til at du kan levere telefonen inn igjen på garanti?

Takk for svar på forhånd! :) 

Lenke til kommentar

Heisann

Fikk meg en s6 edge 32gb sort og er veldig fornøyd.

Desverre merket jeg idag at det er noen småriper i skjermen rundt forbi.

Det er snakk om veldig små riper, men om du er i lys og ser litt etter kan du se ett par flere plasser.

Er det andre som har opplevd dette, og er det nok til at du kan levere telefonen inn igjen på garanti?

Takk for svar på forhånd! :)

Jeg har flere ganger opplevd å på ripete telefon rett ut av esken. Jeg fikk bytte uten problem. Men den jeg fikk etterpå var også ripete, fikk senere et tilbud om å heve kjøpet grunnet så mye problemer, noe jeg godtok.

Lenke til kommentar

s5 oppdateringen gjorde at MANGE måtte fabrikk resette mobilen da den fucket opp mobilen. kom error hver 5 sek. og ingen dekning. 

hatt 8 kunder med den feilen på 3 dager :p

Derfor skeptisk til nye oppdateringen. 

Lenke til kommentar

Er det verdt det?

Hadde s4 i et år før jeg mista den på bussen. Siden har jeg hatt en knust iphone 5 (fikk av en annen) var veldig fornøyd med s4 i alle fall.

Kan noen oppsummere med få ord hva som er forskjellen mellom s4 og s6?

Ingen?
Lenke til kommentar

Er det verdt det?

Hadde s4 i et år før jeg mista den på bussen. Siden har jeg hatt en knust iphone 5 (fikk av en annen) var veldig fornøyd med s4 i alle fall.

Ingen?

http://www.phonearena.com/phones/compare/Samsung-Galaxy-S6,Samsung-Galaxy-S4/phones/8997,7597

Ser at batteritid er dårligere, er det mye forskjell?
Lenke til kommentar

Er det verdt det?

Ingen?

Etter min mening kan ikke s4 og s6 sammenlignes. 

Jeg har hatt begge telefonene og brukeropplevelsen er enorm forskjell på.  

Kameraet er vesentlig bedre. Pga blender åpningen og optisk bildestabilisering.

Skjermen har 3 ganger så høy oppløsning. Støtte for mobil betaling, og trådløs lading.

10 min lading gir 4 timers bruk,

list goes on!

Lenke til kommentar

Kortere batteri på blant annet musikk, men lengre på f.eks video avspilling, tipper det oppleves som noe av det samme i praksis. Ellers er min erfaring at batteritid har mer med hvordan brukeren selv setter opp telefonen enn hva som er oppgitt på papiret. 

Lenke til kommentar

Kortere batteri på blant annet musikk, men lengre på f.eks video avspilling, tipper det oppleves som noe av det samme i praksis. Ellers er min erfaring at batteritid har mer med hvordan brukeren selv setter opp telefonen enn hva som er oppgitt på papiret.

Kan i hvert fall huske at batteritiden på min s4 var rimelig dårlig uansett om jeg brukte den mye eller lite. Derfor gikk jeg allti ut med et ekstra batteri i tilfelle.
Lenke til kommentar

Kan i hvert fall huske at batteritiden på min s4 var rimelig dårlig uansett om jeg brukte den mye eller lite. Derfor gikk jeg allti ut med et ekstra batteri i tilfelle.

Hadde også dårlig batteritid på min S4 i starten, men det forbedre seg kraftig med tiden, sikkert fordi jeg fjernet mye av bloatware som kom med telefonen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...