Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden

249 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

• Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)

Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe den uten abn hos Telenor. Samsung Galaxy S6 edge 64GB, gull for 7400,- . Fant ikke Iphone uten abn hos Telenor. Hos Komplett koster Apple iPhone 6 plus 64 GB Gold 8600.-

Et enkelt valg for meg, det blir Samsung Galaxy S6 edge 64GB for meg. Skal bli greit å dra på tur uten ekstra kamera med. Er veldig fornøyd med F 1.9, muligheten for å ta bra bilder i skumring uten blitz.

Da er bare utfordringen å få den Iphone frelste innkjøpssjefen til å si go. 

Ser ut til at det bare er bedrifter som kan det. Går du på Privat så er det ikke mulig å kjøpe uten abonnement. Det står dessuten på reklamen for S6 Edge på forsiden hos Telenor (hvis du trykker på Privat): "Kun med Telenor-abonnement".

Er dette virkelig lov???

Kameraet er en av grunnene til at jeg vil ha den også. Det med at kameraet kommer fort opp er noe jeg ønsker meg. På min S5 tar det 5-6 sekunder fra jeg tar mobilen opp av lomma og til den er klar til å ta et bilde. Og da har motivet gjerne gått sin vei for lengst. Men F1.9 lokker også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor har nok betalt fett for den avtalen. Telefonen skal uansett ikke være operatørlåst. Mulig den kan kjøpes med Telenor kontant. Da kan man jo bare smelle inni sitt eget simkort, uansett operatør.

Vet du at den ikke blir operatørlåst?

Du kan kjøpe den uten abn hos Telenor. Samsung Galaxy S6 edge 64GB, gull for 7400,- . Fant ikke Iphone uten abn hos Telenor. Hos Komplett koster Apple iPhone 6 plus 64 GB Gold 8600.-

Et enkelt valg for meg, det blir Samsung Galaxy S6 edge 64GB for meg. Skal bli greit å dra på tur uten ekstra kamera med. Er veldig fornøyd med F 1.9, muligheten for å ta bra bilder i skumring uten blitz.

7400 + mva

Lenke til kommentar

Noe spesiell grunn til at du vil ha Edge?

Det er fordi den vanlige S6 er jo helt vanlig og kjedelig og lik alle andre mobiler. Jeg synes det har skjedd lite nytt på mobilfronten de siste årene. Bare litt raskere prosessor og litt flere pixler på skjermen og litt mer ditt og datt, men ikke noe ordentlig annerledes! Ikke det at et par buer på skjermen er noen revolusjon, men det er da i alle fall LITT nytt og friskt. Og litt små-moro med farger og sånt på sidene. Man får ta den moroa man får... :) Mens jeg venter på Neptune Suite til neste år. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor har nok betalt fett for den avtalen. Telefonen skal uansett ikke være operatørlåst. Mulig den kan kjøpes med Telenor kontant. Da kan man jo bare smelle inni sitt eget simkort, uansett operatør.

Vet du at den ikke blir operatørlåst?

7400 + mva

Du har helt rett  :)

Lenke til kommentar

Noe spesiell grunn til at du vil ha Edge?

Det er fordi den vanlige S6 er jo helt vanlig og kjedelig og lik alle andre mobiler. Jeg synes det har skjedd lite nytt på mobilfronten de siste årene. Bare litt raskere prosessor og litt flere pixler på skjermen og litt mer ditt og datt, men ikke noe ordentlig annerledes! Ikke det at et par buer på skjermen er noen revolusjon, men det er da i alle fall LITT nytt og friskt. Og litt små-moro med farger og sånt på sidene. Man får ta den moroa man får... :) Mens jeg venter på Neptune Suite til neste år. :)
Er jo overhodet ikke noe spesielt med kantene annet enn "people's edge" som i grunn bare er en liten gimmick. Note Edge har vesentlig mye mer funksjoner på kanten sin enn hva S6 Edge har. Skjønner deg dog veldig godt, den er utrolig pen og ser veldig spesiell ut. Definitivt en eye-catcher. Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

NetOnNet fikk Galaxy S6 32GB svart på lager i går. Har god erfaring med dem, så jeg bestilte.

Ikke noe sporingsnummer enda altså?

(du skrev det først)

Men, jeg ser ikke noe forbehold på sidene til netonnet om at de ikke sender ut fortløpende nå?

Lenke til kommentar

NetOnNet fikk Galaxy S6 32GB svart på lager i går. Har god erfaring med dem, så jeg bestilte.

Ikke noe sporingsnummer enda altså?

(du skrev det først)

Men, jeg ser ikke noe forbehold på sidene til netonnet om at de ikke sender ut fortløpende nå?

Jo, da. Ble bare litt bekymret for at folk skulle begynne å ringe kundeservice. Kan jo hende de sender ut ved feiltakelse. Vi blir jo ofte paranoide ved nye lanseringer :-)
Lenke til kommentar

Klarer ikke bestemme meg, hvilken farge går folket for?

Jeg vil helst ha grønn, men det får jeg vel ikke på en stund. Men ikke sikkert jeg får noen telefon i det hele tatt på en stund siden jeg ikke har Telenor. Men ellers er vel hvit andrevalget. Eller gull. Men gull er jo litt harry... Og jeg tror hvit er lettest å få tak i. Bare jeg slipper svart så, for det er kjedeligst! Blå ser også fin ut, for de som ikke skal ha edge.

Lenke til kommentar

Klarer ikke bestemme meg, hvilken farge går folket for?

Siden jeg har hatt hvit S3, S4 og S5, vurderer jeg faktisk å gå tilbake til svart. ;-) Men gull ser jo litt snasen ut også, da. Syns forresten den svarte ser mer blåsvart ut?

-

Det jeg ikke klarer å bestemme meg for, er hvorvidt jeg skal kjøpe 64 eller 128 GB... 

Endret av Shadow600
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...