Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden

249 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

• Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)

Anbefalte innlegg

Venter fortsatt på oppdatering på S6 edge+. Hatt Nexus tidligere, og bestemt meg for å unngå Samsung fremover. Hardware begynner å bli identisk på telefonene nå, designet like så, liten grunn til å henge flere måneder etter i oppdateringene.

Men tjenestene som tilbys er ikke identiske (f.eks. 4G-tale og wifi-tale hos Telenor*), det kan være en av flere grunner til å henge etter denne gangen.

I år tror jeg at vi vil se relativt store endringer både hos Google (treble ++) og produsenter av Android telefoner i hvordan oppdateringer blir sluppet, både fordi systemet begynner å modne og økende fokus på sikkerhetshull.

*  Det legges til støtte ved Android 7 oppdatering, sjekk eks. punkt 1 for wifi-tale)

https://www.telenor.no/privat/dekning/4g-tale.jsp

https://www.telenor.no/privat/dekning/wifi-tale.jsp

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg googlet litt, og fant svaret. Klikk på "telefonrøret" for å åpne telefonappen. Klikk deretter på "Kontakter". Klikk på de tre prikkene oppe til høyre, og velg "Hurtigtastnummer".Da er det bare å velge hvilke kontakter/telefonnumre du vil legge inn på 2-9. På min telefon var Mobilsvar allerede valgt på hurtignummer 1. Jeg har en S6 Edge og dette funket for meg.

Lenke til kommentar

Ja selvfølgelig... Jeg ser jo nå at du spurte om noe helt annet. My bad...

Virker som en interessant google-utfordring. Og en funksjon jeg har ønsket meg mange ganger når jeg svarer på konkurranser hos NRK Troms.

Lenke til kommentar

Irriterer litt ja. Spesielt fordi usb-porten er skadet og jeg ikke kan koble til pc. Da blir formatering og gjenoppretting tungvint.

Men telefonen funker fint, så det betyr egentlig ikke så mye. Tidligere har for øvrig G928 fått oppdateringene før G920 og G925..

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd problemer med treg bankid på mobil etter android 7 oppgraderingen?

Har ikke hatt problemer med det tidligere etter oppgraderingen, men i dag gikk det tregt, så det har kanskje ikke noe med selve oppdateringen å gjøre, men bankid?

Lenke til kommentar

Nå som jeg har skaffet meg S8 er det på tide og pensjonere min S6 Edge 32GB.

Har den noe verdi lenger eller burde man bare legge den ned i skuffen som en reserve tlf?

Den er relativt pent brukt, men er noen små 'hakk' i rammen på undersiden:

9ao1ea7.png

Har jo ellers en veldig pent brukt Gear S2 klokke og VR briller som jeg kunne ha slengt med da de alikavel støver ned en eller annen plass :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du får fort et par tusen for en S6 Edge som er i god stand. Men den har jo også god verdi som reservetelefon da den fortsatt yter meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...