Gå til innhold

Afrikamesterskapet i fotball, 2015

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

b3ZNUk5M.jpeg

Fra 17. januar - 8. februar 2015 vil Afrikamesterskapet 2015 foregå i Ekvatorial-Guinea. Her ligger terminlisten.

I skrivende stund leder Algerie 3-1 over Sør-Afrika. Kampen kan følges på Eurosport. Det gjenstår snaue 10 minutter.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er overrasket over at Cisse ikke fikk spille i går. Satt på benken hele kampen. Har prestert utrolig bra for Newcastle i år, og enda bedre tatt i betraktning at han har vært småskadet hele sesongen. Har jo også en veldig respektabel målratio for Senegal, med 16 mål på 33 kamper. Gjør meg ingenting om han må sitte på benken under hele ACN, da slipper man i alefall skade på¨n. Men kjedelig for han i såfall.

Også legger jeg med det nest siste målet han putta for Senegal mot Elfenbenkysten i 2013:

Sykt sexy.

Synd for Abeid og Algerie at Pardew valgte og spille en skadet Abeid au. Han kunne kommet godt med i for laget i dette mesterskapet, om det han har vist i de kampene han har fått i år faktisk er nivået hans. Har vært knallgod.

Lenke til kommentar

Kjøpe spillere fra det mørke kontinent er vel noe av det mest risikable man kan gjøre.

Greit nok det er mange utrolig gode spillere som kommer derfra, men når de er så god at de kommer med på sine nasjonale lag så er de ubrukelige i en halv sesong etter et mesterskap.

Hvis ikke det er sykdom så er de lagt på seg, blitt lat og ute av form når de kommer tilbake til Europa.

Nå som det er sagt, artig å følge med når de spiller fotball :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-w7DZlO15

Husker jeg satt og så på straffesparkkonkurransen mellom Zambia og Elfenbenskysten i 2012. Den gang vant Zambia. Får Elfenbenskysten sin revansje nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...