Malmern Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hei,noen i familien låner Netflix kontoen min ganger 2,har prøvd å ringe men de svarer ikke,logga inn og trykte på "Logg av alle enheter",men det sto at det kan ta inntil 8 timer,er det virkelig ikke noen kjappere muligheter?Og ja,jeg har endra passord nå. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Om du har bytta passord, logger den seg automatisk ut for å logge på på nytt hos andre enheter. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Tydeligvis har ikke det hatt noen effekt,da jeg fortsatt får denne feilbeskjeden:"For mange personer bruker kontoen din akkurat nå."Datamaskin - Tv-serie (Personen som ser på)Datamaskin - Film (Personen som ser på)Merkelige greier,logga inn på den andre profilen og da kunne jeg se videre på de tinga de visstnok ser på,men ingen ting annet. Edit: Snakka med Netflix support nå,de var kjempegreie å ga meg oppgradering til 4 skjermer i 1 mnd uten ekstra kostnad. Endret 19. januar 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå