anonym7777 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hei dere! Jeg holder på med lappen og har lyst å fortelle/vise at jeg har fått den på en litt gøy måte istedet for å bare si det. Noen kreative forslag? 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Si at du fikk den i posten fra Drammen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Vel, du kunne jo parkert bilen foran skolen og kjørt vekk med den diggeste dama når skolen var over. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Drifte foran skolen Blir gøy for politiet iallefall. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Drifte foran skolen Blir gøy for politiet iallefall. Jepp, vil ikke anbefale det men da viser du at du har lappen på en kreative måte, og at man fort kan ha den en veldig kort periode. Tilbake til topic, når jeg fikk lappen gikk jeg bare inn på skolen uten å ha sagt ifra til noen om jeg besto eller ikke og bare vingla med nøklene (Uheldivis var halvparten av kompisgjengen borte på dette tidspunktet) Endret 19. januar 2015 av ImBrakkie Lenke til kommentar
anonym7777 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Har oppkjøring sånn at jeg ikke rekker skolen etterpå. Vil gjerne kjøre til kjæresten ellernoe og vise han på en litt morsom måte i og med at han ikke har peiling at jeg snart får den Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Har oppkjøring sånn at jeg ikke rekker skolen etterpå. Vil gjerne kjøre til kjæresten ellernoe og vise han på en litt morsom måte i og med at han ikke har peiling at jeg snart får den Hva slags kjærester er dere haha? Lenke til kommentar
anonym7777 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 hva mener du?:-) haha synes det er gøy når det er litt sjokk for han at jeg plutselig kan kjøre bil:P Har oppkjøring sånn at jeg ikke rekker skolen etterpå. Vil gjerne kjøre til kjæresten ellernoe og vise han på en litt morsom måte i og med at han ikke har peiling at jeg snart får den Hva slags kjærester er dere haha? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Tja, du kan jo late som om du strøk. Si at du blåser i hele greia, og bare kjører uten førerkort. Kreativt, i alle fall, om enn muligens ikke særlig høyt verdsatt av offeret... 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Få ham til å møte deg utenfor en restaurant for å spise middag. Lag noe picnic-greier og plukk ham opp utenfor restauranten. Kjør til et sted dere kan være i fred og spis. Dersom han ikke har skjønt det, fortell ham at du har lappen. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Har oppkjøring sånn at jeg ikke rekker skolen etterpå. Vil gjerne kjøre til kjæresten ellernoe og vise han på en litt morsom måte i og med at han ikke har peiling at jeg snart får den 1. Kjør bilen så stille som mulig (uten å ruse motoren osv) med fronten så nært husveggen som mulig. 2. Finn en stokk eller noe, og slå den så hardt du klarer inn i veggen, så det blir et høyt brak (bare pass på å ikke ødelegge veggen selvsagt.) 3. Når han kommer for sjekke hva som er skjedd, latt som du er litt rystet etter "kollisjonen" og si "Gjett hvem som har fått lappen!" 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hei dere! Jeg holder på med lappen og har lyst å fortelle/vise at jeg har fått den på en litt gøy måte istedet for å bare si det. Noen kreative forslag? Legg ut ett bilde av en bil lik den du tok oppkjøring i bare at den er krasjet, så skriver du på facebook "Jeg kjørte likevel så bra at kjørelæreren mente jeg skulle få lappen" Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Kjørte "uten lappen" i nesten ett år før det gikk opp for folk jeg. Folk ringte stadig vekk snuten på meg, fordi ingen trodde jeg hadde den. Når jeg ble stoppet, ofte en gang i uka eller mer pga idioter som ikke forsto, så ble man jo kjent med halve staben med politifolk, og de gadd ikke lenger å komme når noen ringte. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Dersom han ikke har skjønt det, fortell ham at du har lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå