Gå til innhold

Finnsvellene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å, så deilig med silkesnø! Flotte farger, men en liten tabbe å la skisporet munne ut i hjørnet..;)

Den må du gjerne utdype for meg Helene. Kor skulle skisporet helst endt opp?

Jeg er jo heller ikke noen ekspert på dette, men føler den burde endt opp litt inn på midtlinja. Er forøvrig også enig med Ragnar at du kunne kuttet litt i himmelen. :). Prøv å kutt litt oppe og nede og lag en V2?

Lenke til kommentar

Å, så deilig med silkesnø! Flotte farger, men en liten tabbe å la skisporet munne ut i hjørnet..;)

Den må du gjerne utdype for meg Helene. Kor skulle skisporet helst endt opp?

Jeg er jo heller ikke noen ekspert på dette, men føler den burde endt opp litt inn på midtlinja. Er forøvrig også enig med Ragnar at du kunne kuttet litt i himmelen. :). Prøv å kutt litt oppe og nede og lag en V2?

Har lagt ut ein 16:9 versjon av bildet der eg har kutta litt meir både oppe og nede. Vil ikkje kutte på sidene for å få med heile skyggen og litt luft rundt skiløperen. Er redd eg ikkje er flink nok i photoshop til å få skisporet til å ende opp midt i bildet :p Men eg tror eg skjønner ka du meiner. Burde sikkert bøyd meg litt meir ned for å skape et større perspektiv i skisporet, men det ville jo vore et kompromiss mot å få med bakgrunnen i akkurat dette bildet. Takk for tips uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg synes linjer ut i hjørnene ofte kan være en god løsning, spesielt når de ikke går gjennom og splitter bildet, så jeg kan ikke se at det skal være noe å klage på. Personlig synes jeg komposisjonen med skisporet og skyggen til mannen som kommer fra hver sin retning og leder blikket mot skiløperen er veldig god. Fint og rent landskap han beveger seg inn i også, så dette mener jeg var et spennende og godt bilde.

Henninh

Lenke til kommentar

Jeg synes linjer ut i hjørnene ofte kan være en god løsning, spesielt når de ikke går gjennom og splitter bildet, så jeg kan ikke se at det skal være noe å klage på. Personlig synes jeg komposisjonen med skisporet og skyggen til mannen som kommer fra hver sin retning og leder blikket mot skiløperen er veldig god. Fint og rent landskap han beveger seg inn i også, så dette mener jeg var et spennende og godt bilde.

Henninh

Takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...