Jannoslav Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Kan jeg spille på Xboxen min å få bildet på pc monitoren min i stede for tv?? Er ikke en modeet xb. Eventtuelt hvilken kabel trenger jeg da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Du trenger en rf-vga-konverter som denne http://shop.system-mods.com/product.asp?3=80. Det er også mulig å lodde på en tilkobling på x-boxens hovedkort, men da må du ha litt erfaring med lodding og elektroniske komponenter. Ta i så fall en titt på http://www.xbox-scene.com. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Enten en RF-VGA ja, eller du kan kjøpe TV-Kort og plugge Xboxen på der. Så kan du bruke TV-Kort-programvaren til å velge eXbox-kanalen og spille i vei. Men da må jo også PCen være påskrudd Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Why bother brother...? Ved å koble opp Xbox mot en Pc monitor får du ikke et revolusjonært bedre bilde siden det ikke er mulig å skrue opp video-instillingene på xboxen. Det beste du kan oppnå er et bilde som er litt mer klart (bright). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Why bother brother...? Ved å koble opp Xbox mot en Pc monitor får du ikke et revolusjonært bedre bilde siden det ikke er mulig å skrue opp video-instillingene på xboxen. Det beste du kan oppnå er et bilde som er litt mer klart (bright). Fordi en TV koster fra 2999 og oppover (Iallefall hvis du vil ha en litt stor en, 3500 for en som i tillegg er bra) Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Whoops! Sorry `bout that... :grine: *slår hodet mot veggen* Lenke til kommentar
Jannoslav Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 er en kompis av meg som kun har 1 tv og det er ikke så offte han får bruke den til å spille på for samboeren sin.så for å innvistere i tv kan han bruke monitoren sin tengte jeg *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå