Ovidia2 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Golden girl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg synes ikke dette var det beste jeg har sett av deg. Huden ser nesten litt glinsende fet ut og så er det noe med tøyet rundt nakken. Nå er jeg superkritisk, men det er fordi du er så innmari flink alltid. Gleder meg til neste bilde allerede. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Takk Helene. Jo det er litt forsking og lek. Metallicsminke. Jobbet mye med redigering av huden..så stoffet bak nakken overså jeg.. men la merke til det i begynnelsen av redigeringen.. Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Nå er jeg en mann på 52, og har et alvorlig handikap med hensyn på makeup erfaring. Så dette med å prøve seg frem med makeup og lys har vært upløyd mark for meg. Frister jo å ha med en MUA mange ganger Men, det du gjør her - eksperimenterer - er viktig for å utvikle seg som fotograf. Her har du våget noe som jeg alltid anbefaler modellen å ikke gjøre - legge på glossy sminke Det ble riktig så skinnende - og det var sikkert meningen også når man leser tittelen. Det blir spennende å se andre skinnende varianter du evt måtte komme med - du har sikkert noe i tankene mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Nå er jeg en mann på 52, og har et alvorlig handikap med hensyn på makeup erfaring. Så dette med å prøve seg frem med makeup og lys har vært upløyd mark for meg. Frister jo å ha med en MUA mange ganger Men, det du gjør her - eksperimenterer - er viktig for å utvikle seg som fotograf. Her har du våget noe som jeg alltid anbefaler modellen å ikke gjøre - legge på glossy sminke Det ble riktig så skinnende - og det var sikkert meningen også når man leser tittelen. Det blir spennende å se andre skinnende varianter du evt måtte komme med - du har sikkert noe i tankene mvh Jan Tusen takk for tilbakemeldingen din Jan! Ja man må våge å gå nye veier også ikke bare ta det trygge faste ..så hyggelig å høre dine tanker også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg