Cthulhu Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Med DS414slim får du full pakke i et ekstra lite format.TEST: Synology DiskStation DS414slim Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hele poengent med slim er nok at en skal putte SSD i den.. Skal du ha snurre disker kan du kjøpe den vanlige versjonen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvor tykke disker takler den? Det finnes i hvert fall 2,5-tommere med 5,5, 7, 9,5, 12,5 og 15mm tykkelse. 1 Lenke til kommentar
S.t.a.l.k.e.r. Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) 2,5 tommers harddisker blir bare større dem også. http://www.tek.no/artikler/toshibas-2-5-tommer-setter-rekord/166858 Nå er vel kanskje ikke Toshibas sin disk den beste til bruk for NAS, men vi ser nå at 2,5 toms diskene får større og større kapasitet på lik linje med 3,5 toms disker. Endret 19. januar 2015 av S.t.a.l.k.e.r. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Standard tykkelse for 3,5" disker er 25,4 mm. Hvis noen bygger en like tykk 2,5" disk så kan de nå 6 TB kapasitet om vi tar utgangspunkt i Toshibas 3TB, selv om den blir mye kortere og smalere enn 3,5" disker. 1 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg kan ikke skjønne hvorfor dere gir denne minus for "Begrenset til 2,5" disker", når nettopp dette er meningen med den. Blir som å gi en diesel-bil minus for "begrenset til diesel". 8 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Jeg kan ikke skjønne hvorfor dere gir denne minus for "Begrenset til 2,5" disker", når nettopp dette er meningen med den. Blir som å gi en diesel-bil minus for "begrenset til diesel". Enig, men dårlig analogi. En diesel-bil er "begrenset til diesel" Endret 20. januar 2015 av RattleBattle Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Mulig dette er feil sted å poste, men de av dere som er kjent med Synology - kan man installere (lett) et torrentprogram som automatisk laster ned torrenter, basert på f.eks. RSS? ReadyNas duoen min fikser det med Rutorrent i et enkelt webgrensesnitt, men NAS'en er så ubeskrivelig treg og tungvindt å bruke. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hva er poenget med to LAN-porter når den tydeligvis (etter et kjapt google-søk) ikke gir mer enn 40-50mbps? Min NAS gir så mye gigabit ethernet greier å levere Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Mulig dette er feil sted å poste, men de av dere som er kjent med Synology - kan man installere (lett) et torrentprogram som automatisk laster ned torrenter, basert på f.eks. RSS? ReadyNas duoen min fikser det med Rutorrent i et enkelt webgrensesnitt, men NAS'en er så ubeskrivelig treg og tungvindt å bruke. https://www.synology.com/en-us/knowledgebase/tutorials/510 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Hva er poenget med to LAN-porter når den tydeligvis (etter et kjapt google-søk) ikke gir mer enn 40-50mbps? Min NAS gir så mye gigabit ethernet greier å levere Dumt spørsmål. Er jo akkurat det samme som du får 2x lan porter på HK Endret 21. januar 2015 av xClaymanx Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Mulig dette er feil sted å poste, men de av dere som er kjent med Synology - kan man installere (lett) et torrentprogram som automatisk laster ned torrenter, basert på f.eks. RSS? ReadyNas duoen min fikser det med Rutorrent i et enkelt webgrensesnitt, men NAS'en er så ubeskrivelig treg og tungvindt å bruke. Download station mener jeg skal ligge som pakke 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå