Delicious Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hei, jeg har et pc som ikke starter. Hva kan være feilen? Lader? Eller hovedkortet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 For å få noe svar her - må du nok skrive om posten din eller legge til myyye mer informasjon. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Det er mye lettere om du sier hva slags maskin det er, vet du. Lyser ladelyset når laderen står i? Har du latt den stå til lading en liten stund? Noen maskiner starter ikke opp om batteriet er totalt utladet (selv om du har i laderen). Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Når du slår på pc'n, hva skjer/skjer ikke? Er det bærbar, stasjonær? Ja, som skrevet øverst, skal du få noen hjelp her må du komme med langt flere opplysninger. Lenke til kommentar
Delicious Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Det er en bærbar pc, Acer eMachines eM350. Den har ligget urørt i ca 1år, da jeg skrudde av maskinen funket alt perfekt men nå etter ca 1 år vil den ikke starte! Hva kan det være? Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Dra ut batteri og ladder, sett in ladder, slå på. Dersom maskinen starter setter du inn batteriet. Dersom den ikke starter får du satse på at noen andre på forumet har mer peiling enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå