Cthulhu Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Sound Blaster E5 er mye funksjonalitet i en kompakt pakke.Creatives nye flaggskip er en bærbar DAC og hodetelefonforsterker i ett Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Spiller du av lyd med lavere oppløsning – og det gjør vi jo ganske ofte – kan E5 oppskalere samplingsfrekvensen til nettopp 24-bit / 192 kHz. Det er i alle fall bare tull. http://people.xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html https://www.xiph.org/video/vid2.shtml 2 Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvis den kan konkurrere med Fiio e17 i kvalitet kan den bli et bra kjøp. Morsomt at min lille Fiio e17 har tatt over som lydkort på alle mine maskiner. Smart trekk av creative hvis det blir bra. Jeg er enig med overnevnte i at du kan ikke gjøre lyd som har lavere oppløsning mer oppløst :-P 1 Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Edit: Endret 20. januar 2015 av Vidarak Lenke til kommentar
dopus Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 har et soundblaster z lydkort...men det bruker jeg kun til microfonen. Min Fiio E7k dac/hodetelefonforsterker gir bedre lyd med mitt denon headset, en sb z kortet. Så dette virker til å være et smart trekk fra creative. Kjenner en del som bruker Fiio forsterker og dac i stedet for lydkort. Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Bruker Sound blaster Z til Corsair SP2500, og Fiio E10K til et Beyerdynamic DT 770. Grunnen til dette er at å bruke SBZ med headsett er helt forjævlig pga AMPen til lydkortet som leverer for mye kraft i forhold til sensitiviten og motstanden til headsettet, som resulterer i ALT for høyt volum. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Bruker per dags dato en FiiO E7, men problemet jeg har er at den ikke støtter digital ut fra lightning-kontakt og den kan ikke justere lydstyrken forskjellig på de 2 utgangene. Problemet ser ut til å være det samme på denne. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Håper virkelig om dette blir noe til produkt at de klarer å levere med noe lengre enn 5cm kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå