Kristoffer Møllevik Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Facebook trapper opp VR-satsingenMye tyder på at vi snart får se Oculus Rift i butikkhyllene Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 My wallet is prepared! 3 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Dersom jeg var glad i programmering og spilldesign hadde jeg satsa på å lage noe genialt til Oculus Rift. Appmarkedet til mobiler er veletablert og mettet. Det er ikke markedet for programmer til Oculus Rift. Jeg har troa på VR! 1 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Please, pleeeease ikke kjøre en gaben. Vi har kanskje ikke fått HL3 (confirmed?) enda, men ikke kødd med oss når det gjelder release av Rift. Såh, sedlene er plassert i cdromens kaffekoppholder og kredittkortet er plassert i sporet mellom knappene på tastaturet, når kan jeg forvente budbil på døra? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Venter på real-life Sword Art Online jeg. Eller et internett som i Ghost in the Shell Da snakker vi!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå