Gå til innhold

Headsett til musikk og spilling


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er på jakt etter ett godt headsett til å erstatte mitt sennheiser pc 350, som jeg er utrolig fornøyd med i dag. Dessverre så faller det fra hverandre :(

 

Har egentlig sett på sennheiser pc 363D i en god stund nå, men de ser aldri ut til å komme på lager. Jeg er derfor på utkikk etter andre løsninger.

 

Budsjett: 2.000

 

Krav:

God lyd. Jeg hører en del på musikk med bass, så det er viktig at bassen er god.

Puter er viktig. Greit at man ikke blir sliten av å bruke dem.

Mikrofon, kan også kjøpes løst, for all del

 

Forslag mottas med ett stort takk :)

Endret av mreinha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å svare litt på posten selv, etter å ha lest litt mye her inne.

 

Ser ut som tingen er å kjøpe en fiio E** DAC, DT770 Pro 250 og en radom mic?

 

Hva med sennheiser URBANITE XL sammenlignet med dt770? får man noe igjen ved å gå opp til fks bowers & wilkins p7?

 

Budsjettet sprakk, men jaja, det gjør de vel alltid :)

Lenke til kommentar

Takk for innspill :)

 

Jeg kjøpte meg ett urbanite xl, men angrer egentlig på det, da jeg synes at klokkene er for små. De var fine når jeg testet de i butikken, men de blir litt trange etter litt bruk. Har derfor lagt de ut for salg på FB. God lyd, for all del.

 

Har derfor bestilt følgende:

Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm
Hegel SUPER USB DAC

 

Så da satser vi på at lyden blir god :)

Endret av mreinha
Lenke til kommentar

Takk for innspill :)

 

Jeg kjøpte meg ett urbanite xl, men angrer egentlig på det, da jeg synes at klokkene er for små. De var fine når jeg testet de i butikken, men de blir litt trange etter litt bruk. Har derfor lagt de ut for salg på FB. God lyd, for all del.

 

Har derfor bestilt følgende:

Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm

Hegel SUPER USB DAC

 

Så da satser vi på at lyden blir god :)

Godt valg ;)

Personlig synes jeg dt770 kjører over det meste under 3000kr, så her blir du nok MYE mer fornøyd ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DT770 kjører nok ikke over Philips Fidelio X2 i lydkvalitet, bare for å ta de to jeg har i min besittelse akkurat nå: Symbaler og sibilanter (et ord jeg aldri trodde jeg noensinne skulle komme til å bruke) er bedre og har mer oppløsning på X2. Men komfort og byggekvalitet er tipptopp. Ingen headsett jeg har prøvd er like gode å bruke over lang tid som Beyerdynamic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...