ignoreme Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Hei Jeg er på jakt etter ett godt headsett til å erstatte mitt sennheiser pc 350, som jeg er utrolig fornøyd med i dag. Dessverre så faller det fra hverandre Har egentlig sett på sennheiser pc 363D i en god stund nå, men de ser aldri ut til å komme på lager. Jeg er derfor på utkikk etter andre løsninger. Budsjett: 2.000 Krav: God lyd. Jeg hører en del på musikk med bass, så det er viktig at bassen er god. Puter er viktig. Greit at man ikke blir sliten av å bruke dem. Mikrofon, kan også kjøpes løst, for all del Forslag mottas med ett stort takk Endret 19. januar 2015 av mreinha Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 For å svare litt på posten selv, etter å ha lest litt mye her inne. Ser ut som tingen er å kjøpe en fiio E** DAC, DT770 Pro 250 og en radom mic? Hva med sennheiser URBANITE XL sammenlignet med dt770? får man noe igjen ved å gå opp til fks bowers & wilkins p7? Budsjettet sprakk, men jaja, det gjør de vel alltid Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 20. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2015 Da går du definitivt for Beyerdynamic dt770 pro 80ohm. Kjøp med en Creative Soundblaster x-fi hd, så har du den beste lyden du har hørt Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2015 Sennheiser Urbanite XL. Mye bass, men uten at det blir altoverskyggende og i kategori Beats. Fine puter har den også, bra med detaljer. På grensen til hva jeg liker av bassmengde, men høres perfekt ut etter ditt ønske. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Takk for innspill Jeg kjøpte meg ett urbanite xl, men angrer egentlig på det, da jeg synes at klokkene er for små. De var fine når jeg testet de i butikken, men de blir litt trange etter litt bruk. Har derfor lagt de ut for salg på FB. God lyd, for all del. Har derfor bestilt følgende: Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm Hegel SUPER USB DAC Så da satser vi på at lyden blir god Endret 21. januar 2015 av mreinha Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Personlig synes jeg P7 låter bedre enn DT-770. Ligger bedre over øra mine og. Hører riktignok mest på progrock. Endret 21. januar 2015 av Shirmah Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Takk for innspill Jeg kjøpte meg ett urbanite xl, men angrer egentlig på det, da jeg synes at klokkene er for små. De var fine når jeg testet de i butikken, men de blir litt trange etter litt bruk. Har derfor lagt de ut for salg på FB. God lyd, for all del. Har derfor bestilt følgende: Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm Hegel SUPER USB DAC Så da satser vi på at lyden blir god Godt valg Personlig synes jeg dt770 kjører over det meste under 3000kr, så her blir du nok MYE mer fornøyd 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 DT770 kjører nok ikke over Philips Fidelio X2 i lydkvalitet, bare for å ta de to jeg har i min besittelse akkurat nå: Symbaler og sibilanter (et ord jeg aldri trodde jeg noensinne skulle komme til å bruke) er bedre og har mer oppløsning på X2. Men komfort og byggekvalitet er tipptopp. Ingen headsett jeg har prøvd er like gode å bruke over lang tid som Beyerdynamic. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Nå var både Beyerdynamic og hegel super i hus, og må si meg meget fornøyd. Takk for alle tips som kom inn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå