almoh Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hei alle sammen, jeg skal ha 2P-Y Mattematikk, jeg skal ta det som privatist. det er slik at jeg har hatt 1P-Y for 3 år siden, og jeg har glemt alt. hvordan tror dere jeg skal gå frem. skal jeg begynne med en gang på 2P-Y Matte eller tå først 1p-y også etterpå begynne på 2p-y. jeg vil ikke bruke mye tid på 1p-y matte. jeg må si at mattematikk kunnskapene mine er veldig dårlig. jeg skal bare ha eksamen i 2P-Y, og jeg har 1P matte boka hjemme, Sinus boken. håper jeg får noen svar. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hei alle sammen, jeg skal ha 2P-Y Mattematikk, jeg skal ta det som privatist. det er slik at jeg har hatt 1P-Y for 3 år siden, og jeg har glemt alt. hvordan tror dere jeg skal gå frem. skal jeg begynne med en gang på 2P-Y Matte eller tå først 1p-y også etterpå begynne på 2p-y. jeg vil ikke bruke mye tid på 1p-y matte. jeg må si at mattematikk kunnskapene mine er veldig dårlig. jeg skal bare ha eksamen i 2P-Y, og jeg har 1P matte boka hjemme, Sinus boken. håper jeg får noen svar. Bla igjennom 2P-Y boka, se om det er noen emner du ikke behersker med forkunnskapene dine. Øv på de emnene du trenger mer forkunnskaper i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå