Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gitt opp 670 SLI, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal starte. Føler jeg har prøvd alt nå. Det funker på Unigine Valley, MSI Kombustor (OpenGL), The Talos Principle og War Thunder. Har høyere ytelse på alle disse. Ellers så nekter spill å starte. På Crysis 3 kommer jeg til menyene. Når jeg skal inn i spill(singleplayer) så flimrer det og skjermen blir helt svart. Reagerer ikke på en stund, helt til jeg ikke gidder å vente mer.

Har prøvd drivesweeper i safe mode(gjorde det istad), nå er de heller ikke i SLI lenger etter det. Prøvd to forskjellige SLI broer(en kjøpt istad). Begge blir oppdaget av GPU-Z.

Specs:

MSI Z77-GD55

Intel i5 3570k @ 4,2 (prøvd stock, hjalp ikke)

MSI GTX 670 2GB @ 1020mhz

EVGA GTX 670 4GB @ 967mhz (klokka til lik hastighet tidligere, hjalp heller ikke)

Corsair HX650 Gold (bruker to 4 til 6 pins splittere, en til hvert kort)

PSU'en skal klare det, kjørt ett skjermkort på en annen PSU også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Vet ikke hvor jeg skal starte. Føler jeg har prøvd alt nå. Det funker på Unigine Valley, MSI Kombustor (OpenGL), The Talos Principle og War Thunder. Har høyere ytelse på alle disse. Ellers så nekter spill å starte. På Crysis 3 kommer jeg til menyene. Når jeg skal inn i spill(singleplayer) så flimrer det og skjermen blir helt svart. Reagerer ikke på en stund, helt til jeg ikke gidder å vente mer.

Har prøvd drivesweeper i safe mode(gjorde det istad), nå er de heller ikke i SLI lenger etter det. Prøvd to forskjellige SLI broer(en kjøpt istad). Begge blir oppdaget av GPU-Z.

Specs:

MSI Z77-GD55

Intel i5 3570k @ 4,2 (prøvd stock, hjalp ikke)

MSI GTX 670 2GB @ 1020mhz

EVGA GTX 670 4GB @ 967mhz (klokka til lik hastighet tidligere, hjalp heller ikke)

Corsair HX650 Gold (bruker to 4 til 6 pins splittere, en til hvert kort)

PSU'en skal klare det, kjørt ett skjermkort på en annen PSU også.

Du er sikker på at kortene fungerer skikkelig alene ? Opdatert chipsete drivere ? Flashet ny bios til hovedkortet ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...