Vegard_Pedersen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg og fruen vurderer å reise på tur til Puert Rico (Gran Canaria) nå i februar. Eneste mulige reisedato er 18.02 altså midt i vinterferieukene. Er det noen som har erfaring med hvordan man kan få billigst mulig reise og opphold? Bør en bestille nå eller ordner deg seg med restplasser etterhvert? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Ta en titt på restplasser til f.eks neste uke så får du fort et overblikk over situasjonen som antakelig er nokså lik i når du vil ut Jeg liker alltid å ha det klart så jeg pleier aldri å vente til siste liten Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Det er jo litt skummelt å gamble med restplasser i skoleferier spør du meg, spesielt når dere ikke har mulighet til å være fleksible med reisedatoen. Anbefaler dere forøvrig å ta en tur innom Puerto de Mogan når dere først er i nærheten Finere plass enn det skal det godt gjøres å finne! Endret 31. mars 2019 av Ardinur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå