Monica Jansen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 her er 3d matchmoving hjemmesida mi: http://minmatchmoving.no/ Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg synes den var litt platt og kjedelig. Men "om meg" delen var veldig interessant. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg synes den var litt platt og kjedelig. Men "om meg" delen var veldig interessant. Ok. Hva kan jeg gjøre for å få hjemmesiden intresant? Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Det er ikke ofte jeg kommenterer hjemmesiden til folk, men jeg følte meg engstelig da jeg så e-posten jeg fikk siden jeg abonnerer på tråder. Bryr du deg om hva folk tenker når de ser hjemmesiden din? Hvis du selv er fornøyd kan du bare la alt være slik det er. Hvis du ikke er fornøyd: Her ser det faktisk litt ut som at det meste har tatt en liten feil sving, og du har jo egentlig ikke gjort så mye med WordPress' standard oppsett og standard tema. Det er forståelig hvis du er helt grønn på alt som har med WordPress og grafisk design å gjøre. Ikke er norsken så meget bra heller, og det bør du absolutt gjøre noe med. Hvis du skal be folk om tilbakemelding synes jeg du først bør vise at du har gjort en innsats selv... Ellers synes jeg du kan betale noen som faktisk vet hva de driver med. Hadde jeg vært deg ville jeg bytta ut hele temaet med noe som allerede ser bra og ryddig ut. Slik det ser ut nå, tenker jeg det er best å ikke gå av skaftet med grafiske justeringer. Endret 19. januar 2015 av ahw_ Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Det er ikke ofte jeg kommenterer hjemmesiden til folk, men jeg følte meg engstelig da jeg så e-posten jeg fikk siden jeg abonnerer på tråder. Bryr du deg om hva folk tenker når de ser hjemmesiden din? Hvis du selv er fornøyd kan du bare la alt være slik det er. Hvis du ikke er fornøyd: Her ser det faktisk litt ut som at det meste har tatt en liten feil sving, og du har jo egentlig ikke gjort så mye med WordPress' standard oppsett og standard tema. Det er forståelig hvis du er helt grønn på alt som har med WordPress og grafisk design å gjøre. Ikke er norsken så meget bra heller, og det bør du absolutt gjøre noe med. Hvis du skal be folk om tilbakemelding synes jeg du først bør vise at du har gjort en innsats selv... Ellers synes jeg du kan betale noen som faktisk vet hva de driver med. Hadde jeg vært deg ville jeg bytta ut hele temaet med noe som allerede ser bra og ryddig ut. Slik det ser ut nå, tenker jeg det er best å ikke gå av skaftet med grafiske justeringer. nå har jeg fikset på hjemmesiden med nytt tema. ser det bedre ut nå? Endret 20. januar 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) nå har jeg fikset på hjemmesiden med nytt tema. ser det bedre ut nå? Jeg har tatt en liten titt, og jeg lurer litt på hvorfor du valgte akkurat dét temaet. Var det noe spesielt du hadde i tankene da du gjorde valget? Har du tenkt på hvordan du ønsker at fremstå for andre folk som besøker siden? Førsteinntrykket? Hjemmesiden din skal vel representere deg og det du driver med? Uten å gå for mye inn på detaljer, fikk jeg dessverre med en gang en følelse av at noe ikke stemte med alt annet. Jeg går ikke inn på detaljer fordi det ikke er du som har laget temaet, og det tar ikke mye tid å justere på farger og slikt. Det tar mye tid å gi god tilbakemelding på ting, og da er det egentlig mer rettet mot de som har laget temaet, og ikke så mye til deg. Helst bør vi unngå følgende situasjon: TS bytter tema og spør om den ser grei ut. TS får tilbakemelding. Hvis nei, repetér fra steg 1. Det er ikke så lett å gi et godt svar på om hjemmesiden din ser bedre ut nå. Du bytta tema til noe som ser meget annerledes ut ift. før – noe som kan være både bedre og verre samtidig, men jeg kan ikke se at noe annet er endret på (teksten f.eks.). Så lenge temaet ikke er hovedårsaken til at folk stikker etter 5 sekunder, er det andre ting du bør fokusere mer på. Endret 20. januar 2015 av ahw_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå