M.Andreas Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Noen som vet om noen rykter, hva som helst? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Rykter finner du nok av gjennom et enkelt google søk. Men offisielt sett er det kun en uttalelse fra Take-Two Interactive's Strauss Zelnick om at det er/blir en 'permanent franchise'. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Det kommer nok ett nytt Red Dead spill, men blir jo ikke Redemption. Jeg håper at det vil fokusere på tiden før Marston. Kanskje rundt 1860, rett etter den Amerikanske borgerkrigen. Få en litt Hell on Wheels følelse over det. Brutal, realistisk Western er perfekt. 1 Lenke til kommentar
M.Andreas Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Det kommer nok ett nytt Red Dead spill, men blir jo ikke Redemption. Jeg håper at det vil fokusere på tiden før Marston. Kanskje rundt 1860, rett etter den Amerikanske borgerkrigen. Få en litt Hell on Wheels følelse over det. Brutal, realistisk Western er perfekt. Ja det er akkurat det eg ønsker og, Fått skikelig western, ble lite fornøyd når eg så at det va Biler i red Dead, så satser på at de drar den bakover og absolutt ikke framover. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Enig. Likte absolutt alt med Redemption unntatt at det ble hakket for moderne. Vil ha det klisjefylte vesten hvor menn er menn, hester er hester og damer er enkel moro.. Lenke til kommentar
M.Andreas Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Hadde vært kult om de kunne syd inn litt ekte historie og, tenker billy the kid, james gang osv og. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Dessverre for din del TS er det svært sannsynlig at de drar historien videre. Kan ikke vite sikkert enda, men at den industrielle revolusjon er enda mer i fokus og skaper en interessant kontrast til det gamle ville vesten skal en hvertfall ikke se bort i fra at kan skje. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Stor sjans for at RDR2 kommer ja. Men kva tidsperiode di legger seg rundt er ikkje godt å seie. Kunne tenkt meg RDR2 sånn rundt år 1620 der spanjoler, franskmenn og briter slåss seg imellom om nordamerika + at nybyggerne kom fra mange europeiske land + at amerika forsatt var utemma med mange ville dyr + mange forskjellige indianerstammer som både kriga seg imellom samt mot/med spanjoler, franskmenn og briter. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Noen rykter vil ha det til at det skal hete red dead revolution og sentreres rundt nettopp den industrielle revolusjon. Det har også blitt sagt av noen innenfor selskapet at rdr spillene skal fokusere på samme historie i motsetning til GTA spillene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Red Dead Revolver foregår på 1880-tallet, Red Dead Redemption 1911, så er vel lov å håpe på 1890-tallet en gang. Håp ama. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Håper på et nytt RDR. Er det beste spillet jeg noensinne har spilt, sammen med Ocarina of Time! Fra jeg satt i spillet til jeg var ferdig sov jeg ikke en eneste gang! Brukte også god tid. Falt rett og slett pladask for dette spillet! Ikke spilt det på en stund ettersom jeg kjøpte ps4, og da jeg gikk tilbake til ps3 og Red Dead Redemption merket jeg forskjell på grafikken fra ps3 og ps4. Ble litt rart og spille, så derfor endte jeg opp med å skru av. Ber på mine knær om at det skal komme nytt til ps4! Noen som har hørt noe nytt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Selv om R* ikke har sagt det så er det antageligvis i produksjon da de tidligere har uttalt at de holder på med nye titler og etablerte franchiser. Kanskje det kommer noe mer info til E3 om noen måneder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå