ThatOneGuy Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Er det noen som har gått på 2 forskjellige folkehøgskoler? Jeg vurderer det samme, men vil gjerne høre om andres erfaring, om det er en god ide eller ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Jeg har fått 1 år på FHS, men jeg gikk sammen med to stykker som hadde gått et år før det. Altså 2 år på 2 forskjellige. De stortrivdes med begge skolene. Det er klart at det er mye penger å bruke. Samtidig syns jeg FHS er helt fantastisk, og kunne faktisk tenkt meg 2 år selv. EDIT: Hvis grunnen til å gå 2 år er for å få oppleve 2 forskjellige linjer, så finnes det vel skoler der du bytter linje etter jul Endret 19. januar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
ThatOneGuy Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har fått 1 år på FHS, men jeg gikk sammen med to stykker som hadde gått et år før det. Altså 2 år på 2 forskjellige. De stortrivdes med begge skolene. Det er klart at det er mye penger å bruke. Samtidig syns jeg FHS er helt fantastisk, og kunne faktisk tenkt meg 2 år selv. EDIT: Hvis grunnen til å gå 2 år er for å få oppleve 2 forskjellige linjer, så finnes det vel skoler der du bytter linje etter jul Kult hvor var det du/de gikk? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 De gikk begge først et år på Skjeberg FHS, så gikk jeg et år med de på Buskerud FHS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå