DocJ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg skal ha meg ny skjerm nå og det må bli en lcd skjerm med tanke på størrelsen! Har ikke allverden av plass akkurat! Jeg spiller endel og vil helst unngå ghosting!! Noen som har noen gode ideer og erfaringer om hvilke lcd skjermer som passer best til spilling o.l. :-) ?? Jeg hadde tenkt meg en 19" lcd! Har sett litt på den samsung skjermen her fra komplett: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...23&GrpID=7&s=pl Takker for svar! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det som er synd at de klarer bare denne oppløsningen 1280 x 1024 / 75 Hz. Har en Fujitsu Siemens LCD monitor med samme oppløsning, samt at jeg har en bærbar PC med 15" SXGA+ skjerm. Her kan jeg velge både 1400x 1050 og 1600x1200. Når det går an på bærbar så må det gå an på stasjonære monitorer. Jeg bruker forøvrig 1400x1050 som er en perfekt oppløsning. Men den skjermen som du tenker på er selvfølgelig en meget bra skjerm, synd dette med oppløsning. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 1600x1200 = veldig liiite bilde og på en 15" vil nok ikke det være så optimalt for lite bilde + liten skjerm = krøll ihvertfal ifølge mine øyne : Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Var akkurat en test på tomshardware 19" LCD De testet en Samsung skjerm der som er litt dårligere enn den på komplett (tror jeg) Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå