HSP Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hong Kong 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Spennende gatefoto dette. I mine øyne er det flott at det det er litt udefinert med det samme man kaster øynene på det - for deretter å la blikket lede mot skikkelsen som utgjør tyngdepunktet i bildet for min del. Pen bruk av s/h toner. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Spennende gatefoto dette. I mine øyne er det flott at det det er litt udefinert med det samme man kaster øynene på det - for deretter å la blikket lede mot skikkelsen som utgjør tyngdepunktet i bildet for min del. Pen bruk av s/h toner. mvh Jan Takk for en fin kommentar Jan. Jo, det er det jeg også ønsket å oppnå, noe litt udefinert, men hvor hovedmotivet definitivt er personen som lyses opp av en liten lysstripe. Litt heldig at det kom en person med hvit lue, da det var nærmere 20 grader ute... Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Ni Hao Henning! Flott dette Henning. Henger meg på Jan´s kommentar. Likte det litt "ghostaktige" i bildet. Den hvite lua var du "griseheldig" med:-) Bilder med litt udefinerbar stil gjør at alle som betrakter det, kan se forkjellige ting. Trenger ikke alltid bli det samme som fotografen tenker......Fantasi er en fin ting, og dette trigger den. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Ni Hao Henning! Flott dette Henning. Henger meg på Jan´s kommentar. Likte det litt "ghostaktige" i bildet. Den hvite lua var du "griseheldig" med:-) Bilder med litt udefinerbar stil gjør at alle som betrakter det, kan se forkjellige ting. Trenger ikke alltid bli det samme som fotografen tenker......Fantasi er en fin ting, og dette trigger den. Takk Pentaxen. Godt å se at det er flere som kan like det litt udefinerte.. Henning Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Mystisk gatefoto! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg