Den hjelpesløse mannen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) I natt prøvde jeg å se på en film jeg lastet ned fra internett, jeg overførte den fra PC-en til en USB 2.0-minnepenn, deretter hadde jeg tenkt til å overføre den til min Playstation 4. Men et ukjent problem dukket opp, lagringsmediet ville ikke vise seg på min Playstation 4. På Playstation 3 kommer den opp med en gang. Minnepennen er formatert som FAT32, noe som skal virke på Playstation 4. Er det noen som vet bedre, som kanskje kan gi meg en forklaring på hvordan jeg kan klare å finne min minnepenn på spillestasjonen og se på selve filmen? (Filmen er; Dawn of the Planet of the Apes!) I samme slengen spør jeg også om mobilen kan koble seg til spillestasjonen gjennom bluetooth og eventuelt hvordan man gjør det? Endret 19. januar 2015 av Den hjelpesløse mannen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg ville heller satt usb pennen rett i tv-en. Sony har uansett lagt inn en programvare som finner ut om filmen er "ulovlig" og stopper den etter 20 minutter ca. 1 Lenke til kommentar
Den hjelpesløse mannen Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg ville heller satt usb pennen rett i tv-en. Sony har uansett lagt inn en programvare som finner ut om filmen er "ulovlig" og stopper den etter 20 minutter ca. Ok, da får jeg bare klamre meg fast til håpet om at Netflix snart begynner å tilby filmer av nyere dato, sånn at jeg slipper å laste ned ulovlig. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det er masse multimedia funksjonalitet som vi hadde på PS3 som er helt fraværende på PS4 (enn så lenge). PS4 spiller ikke CD'er en gang. Man kan installere Plex på PS4 og en plexmediaserver på en PC og streame filmene sine, men enn så lenge så krever det et PlexPass til 4.99$ i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå