Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 I tåkeheimen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Flott bilde.., enkel minimalistisk komp, som jeg liker.. kanskje litt mer kontrast hadde gjort seg. Jan Åge Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Liker best V1, da man etter å ha landet blikket på treet flytter det over på det mørke landskapet bak til høyre. Man føler det kan lette en rype når som helst mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Enkelt, men effektfullt uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Fin komposisjon, men jeg hadde foretrukket litt mer kontrast - spesielt på det ensomme treet og steinene rudnt dette.mvh aagesp 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Foretrekker V1 da vi nok lettest leser bilder fra venstre mot høyre slik vi leser bøker og aviser. Minimalistisk? Ja - jo, i grenseland. Fint utsnitt med god skarphet som henter fram alle de små detaljene man ser i bildet for treet er så visst ikke hel aleine. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Fint bilde, Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Liker best V1, da man etter å ha landet blikket på treet flytter det over på det mørke landskapet bak til høyre. Man føler det kan lette en rype når som helst mvh Jan Tusen takk for så hyggelig kommentar Jan, ...eneste rypa i nærheten var vel ho bak kameraet.. hihi.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Flott bilde.., enkel minimalistisk komp, som jeg liker.. kanskje litt mer kontrast hadde gjort seg. Jan Åge Tusen takk Jan Åge . Jeg prøvde med mer kontrast, men syntes ikke det ble riktig liksom, det er jo tåke og dimt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Foretrekker V1 da vi nok lettest leser bilder fra venstre mot høyre slik vi leser bøker og aviser. Minimalistisk? Ja - jo, i grenseland. Fint utsnitt med god skarphet som henter fram alle de små detaljene man ser i bildet for treet er så visst ikke hel aleine. Roar Så stas! Takk for så hyggelig kommentar Roar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Enkelt, men effektfullt uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar Tusen hjertlig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Fin komposisjon, men jeg hadde foretrukket litt mer kontrast - spesielt på det ensomme treet og steinene rudnt dette.mvh aagesp Tusen takk for kommentar! Jeg prøvde litt mer kontrast, men da syntes jeg at tåke-effekten ble litt borte, så jeg lot det være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg