tho_kva2 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei, Er det noen løsninger for å overføre bildet fra en pc til en annen med god flyt over et LAN? Har lyst til å sette min store pc et stykke unna, og ha muligheten til å kunne spille litt innimellom, går alt fra strategi hvor fps ikke er fullt så viktig til BF hvor det har veldig mye å si. Det overføres som sagt på samme nett, så hardwaren skal jo i teorien klare å dytte datamengden fra en til en annen på ganske grei tid, men er det noe software som klarer å følge opp på en god måte? Håper noen har noen erfaringer eller tips! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Det er vel TeamViewer du er ute etter? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Er mulig til en viss grad, Steam sin streaming er jo ett eksempel på dette, men det er ikke alt du kan streame sånn uten videre. BF serien på Origin tror jeg du sliter med da jeg vil anta at de krever start ifra Origin klienten, og Steam sin streaming streamer kun den første exe fila du kjører, så er dette en launcher så kommer du deg ikke videre. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Du kan bruke VLC til å streame lokalt, men jeg er litt usikker på om det støttes fullscreen. Jeg vet at fullscreen fra mediespillere støttes, men usikker på spill o.l.. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Steam In-Home Streaming:"Streaming non-Steam games in the Steam library may work but is not officially supported." - Steam Kan jo fungere Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 hdmi over ethernet, + usb over ethernet kan jo være en løsning Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 * Nvidia sin Shield streaming via Geforce Experience kan fungere, limelight er en opensource klient du kan kjøre på mange platformer. * Steam sin LAN streaming fungerer. * www.splashtop.com Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Kan ta å teste ut steam sin, men må muligens finne en annen løsning da greit å kunne bruke origin også. hdmi over ethernet, + usb over ethernet kan jo være en løsning Hvordan fungerer dette? Er det en løsning som fungerer i praksis? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 hdmi over ethernet, + usb over ethernet kan jo være en løsning Hvordan fungerer dette? Er det en løsning som fungerer i praksis? I praksis, nei. Fordi "HDMI over Ethernet" er bare en måte å slippe å legge 25m HDMI kabel som er dyrt og upraktisk. http://lifehacker.com/5918457/hdmi-over-ethernet-adapter-extends-hdmi-connections-up-to-98-feet-saves-money Det er heller ikke det samme som "HDMI over netttverk" da du trenger dedikert CAT5/6 kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå