Sementblander Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Opplever en sinnsykt irriterende summelyd i hodetelefonene, den oppstår kun når jeg spiller minecraft og er samme volum uansett. Så.. noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt lyden? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Problemet er kun til stedet når du spiller Minecraft? Får du samme lyd med annet headset/høyttalere? Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Vanskelig og si, eneste andre jeg har er en music angel som suser nok fra før til at evt summing blir overdøvet Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Du hører vel om "ulyden" er der når du ikke spiller? Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg hører tydelig at summelyden er der når jeg spiller, avslutter jeg forsvinner lyden, oppstår kun ingame, ikke med åpen launcher Lenke til kommentar
dbass Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Bruk et opptaksprogram og se om du klarer å ta opp lyden. Finn ut om lyden lages digitalt eller om det skjer noe med lydkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå