Gå til innhold

Søke asyl i eget Land ! GÅR DET AN..::: ?

Anbefalte innlegg

Jeg vil vekk fra min hjem by! MEN!! Jeg har ikke

Penger ikke ikke en ny jobb å gå til. Ikke noen som kan hjelpe meg vekk. Men å søke en slags asyl i en

Annen kommune,/Fylke .Helst så langt vek som mulig. Noen som vet hvordan man går frem eventuelt på nav? Eller kommune huset mitt ?? Bor gjerne kjipt en periode for å slippe å trøkke her jeg er nå står dønn FAST!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2534

Hva med å jobbe og spare opp penger slik at du da får råd til å flytte, eller finnes det overhodet ingen jobber der du bor?

Lenke til kommentar

Jeg vil vekk fra min hjem by! MEN!! Jeg har ikke

Penger ikke ikke en ny jobb å gå til. Ikke noen som kan hjelpe meg vekk. Men å søke en slags asyl i en

Annen kommune,/Fylke .Helst så langt vek som mulig. Noen som vet hvordan man går frem eventuelt på nav? Eller kommune huset mitt ?? Bor gjerne kjipt en periode for å slippe å trøkke her jeg er nå står dønn FAST!!

Du kan ikke velge hvor du bor om du søker asyl og du vil få avslag iløpet av et par uker om du engang får lov å søke. Så den planen kan du bare glemme.

Om du skal søke asyl foreslår jeg at du lærer deg arabisk, søker asyl i Sverige og sier du er Syrier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Så TS ønsker å snylte på samfunnet, altså. Nei, TS får stramme seg opp, få orden på livet og skaffe seg en jobb.

Det hadde jeg også lyst til å skrive, men jeg prøvde å være høflig. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Du er nok hyggelig siden du forteller sannheten istedet for å lyve :)

Man kan være både høflig OG ærlig. :-)

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...