TordMjøvik Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg vil vekk fra min hjem by! MEN!! Jeg har ikke Penger ikke ikke en ny jobb å gå til. Ikke noen som kan hjelpe meg vekk. Men å søke en slags asyl i en Annen kommune,/Fylke .Helst så langt vek som mulig. Noen som vet hvordan man går frem eventuelt på nav? Eller kommune huset mitt ?? Bor gjerne kjipt en periode for å slippe å trøkke her jeg er nå står dønn FAST!! Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Søk NAV. De hjelper deg, som alltid. Lenke til kommentar
TordMjøvik Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Søk NAV. De hjelper deg, som alltid. vet ikke høres mer naturlig ut å gå på fylkes/kommune huset mitt -eller på fylkes &kommune huset der jeg kunne tenke å bo. Men tar å sjekker på nav.no står sikkert no info angående det der. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Flytt til Bindal kommune! Da får du en del støtte/hjelp! http://www.bindal.kommune.no/bindalspakken Lenke til kommentar
TordMjøvik Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Høres spennende ut. Skal sjekke linken. Men jeg har ikke råd til og flytte . Tenkte mer en slags etablering/asyl om det er mulig i eget land Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Om du melder deg inn i Pegida får du sikkert politisk asyl i østfold... 1 Lenke til kommentar
TordMjøvik Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Om du melder deg inn i Pegida får du sikkert politisk asyl i østfold... Østfold er fylke tror du kansje det. Nærme svinnesund og bilig bacon ihvertfall ... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du kan lese kort hva det faktisk vil si å søke asyl på denne siden: http://no.wikipedia.org/wiki/Politisk_asyl Basert på dette, tviler jeg på at du vil få innvilget asyl verken i en annen kommune eller i et annet land. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hva med å jobbe og spare opp penger slik at du da får råd til å flytte, eller finnes det overhodet ingen jobber der du bor? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Det du vil er at en kommune skal overta ansvaret for deg. Gi deg alt du trenger uten at du behøver gjøre noe til gjengjeld. Psst! Prøv kirken:) Endret 19. januar 2015 av Thonord Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg vil vekk fra min hjem by! MEN!! Jeg har ikke Penger ikke ikke en ny jobb å gå til. Ikke noen som kan hjelpe meg vekk. Men å søke en slags asyl i en Annen kommune,/Fylke .Helst så langt vek som mulig. Noen som vet hvordan man går frem eventuelt på nav? Eller kommune huset mitt ?? Bor gjerne kjipt en periode for å slippe å trøkke her jeg er nå står dønn FAST!! Du kan ikke velge hvor du bor om du søker asyl og du vil få avslag iløpet av et par uker om du engang får lov å søke. Så den planen kan du bare glemme. Om du skal søke asyl foreslår jeg at du lærer deg arabisk, søker asyl i Sverige og sier du er Syrier. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Så TS ønsker å snylte på samfunnet, altså. Nei, TS får stramme seg opp, få orden på livet og skaffe seg en jobb. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 finnes det ikke noen slags dugnadsbaserte grupper eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Så TS ønsker å snylte på samfunnet, altså. Nei, TS får stramme seg opp, få orden på livet og skaffe seg en jobb. Det hadde jeg også lyst til å skrive, men jeg prøvde å være høflig. :-) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Det hadde jeg også lyst til å skrive, men jeg prøvde å være høflig. :-) Jeg lar som regel ikke høflighet gå utover ærlighet i slike tilfeller... Endret 19. januar 2015 av stigfjel 1 Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Det hadde jeg også lyst til å skrive, men jeg prøvde å være høflig. :-) Jeg lar som regel ikke høflighet gå utover ærlighet i slike tilfeller... Du er nok hyggelig siden du forteller sannheten istedet for å lyve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Du er nok hyggelig siden du forteller sannheten istedet for å lyve Man kan være både høflig OG ærlig. :-) Endret 20. januar 2015 av Slettet+2534 Lenke til kommentar
TordMjøvik Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Det du vil er at en kommune skal overta ansvaret for deg. Gi deg alt du trenger uten at du behøver gjøre noe til gjengjeld. Psst! Prøv kirken:) jeg vil selvfølgelig i jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå