Woltox Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Halloen, har til dags dato dette oppsettet; Kabinett; Fractale Design Define XL R2 CPU kjøler ; Corsair H100i Vifteplassering; 2 i top med radiator, 1 i siden, 1 bak, 2 i front. Problemet er at jeg kjører viftene på full fres, og sliter med kjøling. Til tider popper den 72grader ved kjøring av bf4 (og ligger høyt overall) Renser viftene regelmessig, holder veiene åpne. Jeg vurderer da å kjøpe Swiftech Vannkjøling, H220-X for å få bedre kjøling, men hvis det er noen billigere alternativer vil jeg gjerne vite det =) Tenker da på pris/støy/kjøling Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Det var ikke småtteri du hadde tenkt å kjøpe. Sikker på at kjøleren din sitter skikkelig? Går pumpen på full gass? Hvordan blåser viftene? Varmluft stiger, så er lurt å ta inn luft nede, og blåse det ut oppe. Er og en fordel å ha overtrykk (mere vifter inn, enn ut) for å ha kontroll på støvet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Den satt ihvertfall godt ved montering (noe dytt i kabinettet) så jeg kan jo sjekke det. Varmluft går opp, men kan jo legge til en vifte i bunnen da jeg kun har fra sidene. Skal prøve på det =) takker for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå