minibil Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei Har en Packard bell bærebar pc, der funker ikke tuchpad'n lenger. Pila er også borte på skjermen. Har prøvd å laste opp ny driver hos Packard bell sin hjemme side uten hell, noen som vet hva dette kan være for noe? Mvh. Sindre Lenke til kommentar
jonny Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Muligens et teit spørsmål, men er du sikker på at ikke touchpad'en bare er deaktivert? På min Asus T100 deaktiverer/aktiverer du den ved å trykke Fn+F9, du har sikkert en tilsvarende funksjon på din bærbare... Lenke til kommentar
Stages Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Hei, det kan hende det er som jonny sier, touchpaden kanvære deaktivert. Du kan tappe forsiktig i alle hjørnene på på touchpaden for å sjekke om dette vil aktivere den, ellerprøve som jonny sier. Eller du kan gå inn på Enhetsbehandlingpå Kontrollpanel og aktivere den derfra (om den er deaktivert).Håper det virker. Endret 19. januar 2015 av Stages Lenke til kommentar
minibil Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Hei igjen Har prøvd å trykke fn+f9 mange ganger nå, uten hell, prøvde og fn+ alle f knappene uten at det funka heller. Når jeg går inn på enhetsbehandler, å skal aktivere, så finner jeg ikke touch' padn, kun den eksterne musa som jeg har koblet til. Andre forslag? Sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå