John EM Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Etter regn kommer sol. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Et rett og slett himmelsk lys, og en av disse påminnelsene til oss andre hva vi risikerer å gå glipp av når vi legger igjen kameraet hjemme. Det er vanskelig å planlegge for slike lysforhold, men hvis man er ute når man vet at et regnvær nærmer seg slutten, eller i generelt vekslende vær, er sjansene til stede. Det flotte lyset er selvsagt det som er mest slående med motivet, men John har ikke kastet de andre fotoprinsippene over bord av den grunn. En passe stor forgrunn og litt skyer over fjellet gir bildet en fin innramming, og inkluderingen av fjorlandskapet forran solstrålene gir bildet dimensjoner, samtidig som det gjør at det ikke bare blir et bilde av et pent lys, men en bokstavelig talt gyllen anledning til å forevige bygda. Forbedringsforslag: Vi ville justert opp kontrastene litt for å gi bildet litt mer "trykk". 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Gratulerer med dagens ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
John EM Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Takk til Kristoffer og Ragnar. Jeg burde muligens brukt speilrefleksen som jeg hadde liggende i ryggsekken, men det ble liksom enklere med kompaktapparatet som jeg gikk og bar i hånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg