serpaul Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Excel er god på tall. Word er god på tekst. Begge produserer rimelig ok PDF-filer. En skulle derfor tro det var mulig å bruke de to sammen, men å lime fra Word til Excel eller motsatt gir samme dårlige resultatet i Office 2013 som i Office XP og Office 2010. Formateringen henger ikke med. Eller er det noen som funnet noen gode måter å kombinere de to for å lage gode PDF-presentasjoner? Jeg legger ellers merke til at Adobe Acrobat er dyrere enn Office 365 Small business premium. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 I Word så kan du sette inn objekt --> Excel dokument. Da får du et regneark rett i word-dokumentet ditt. 1 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Helmaks. D.v.s jeg gjorde det motsatte. Men funket støtt som fjell. Takkar så mycket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå