Kvalsvikfoto Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 På tur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hadde du ikke gitt det tittelen "på tur" så hadde jeg fått assosiasjoner om noe mer trist. Uansett så liker jeg dette godt. Av tilfeldigheter mens jeg skriver dette, så er bare halve trærne synlige pga scrollen. Det ble faktisk også veldig flott i panoramacrop. Man kom nærmere og tettere på menneskene. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ja det ble spennende med alle menneskene på tur. Herlig med siluettbilder og dette var intet unntak! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Enig med Jan om at uten tittelen ville man sett dette som et dystert bilde for mitt første inntrykk var gravfølge e.l. Forsøkte panoramaformat ved å scrolle opp, men foretrekker i dette tilfelle å beholde det som det er uten at jeg har noen god forklaring. det bare føles sånn. Roar 1 Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Ja det ble spennende med alle menneskene på tur. Herlig med siluettbilder og dette var intet unntak! Hilsen Tove Takk,Tove! Liker siluettbilder,serru- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg