Leif Olsson Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fjærplytt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Et flott skudd Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jasså, du har fått igjen sola di nå. Tipper det blir mye fint lys til å begynne med da sola ligger lavt. Spenningsmessig tenker jeg her kanskje et kutt nede så den hvite brenningen skjæres av nedre ramme med litt luft fram til venstre hjørne og heller ha med litt mer oppe rett og slett for spenningen i bildets skyld for da får du en diagonal fra høyre kortside som går ut på nedre langside. Muligheten for at også den mørke nedenfor ender opp på samme måte er jo til stede. Utprøvingen overlater jeg til deg hvis du synes det har noe for seg. Det er jo noe som heter å se seg blind på egne bilder under redigeringa - ei felle noen og hver av oss har gått i og stadig fortsetter med. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Et flott skudd Takk Torhild for hyggelig kommentar Nå e sola tilbake og mere lys om dagen, fotolys Vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Jasså, du har fått igjen sola di nå. Tipper det blir mye fint lys til å begynne med da sola ligger lavt. Spenningsmessig tenker jeg her kanskje et kutt nede så den hvite brenningen skjæres av nedre ramme med litt luft fram til venstre hjørne og heller ha med litt mer oppe rett og slett for spenningen i bildets skyld for da får du en diagonal fra høyre kortside som går ut på nedre langside. Muligheten for at også den mørke nedenfor ender opp på samme måte er jo til stede. Utprøvingen overlater jeg til deg hvis du synes det har noe for seg. Det er jo noe som heter å se seg blind på egne bilder under redigeringa - ei felle noen og hver av oss har gått i og stadig fortsetter med. Roar Hei Roar Takk for konstruktiv kritikk Ja nå er sola tilbake og mere lys om dagen Det finnes muligheter at kutte bilde som du sier men synes å mitt valg kan vhære ok Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Bare lekkert.., Olsson.., et godt treff. Ha en fin dag! Jan Åge Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Bare lekkert.., Olsson.., et godt treff. Ha en fin dag! Jan Åg Hei Jan Åge Takk før hyggelig kommentar Ikke en sky på himmelen så kan se hele sola i dag Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg