Gå til innhold

Fjærplytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså, du har fått igjen sola di nå.

Tipper det blir mye fint lys til å begynne med da sola ligger lavt.

Spenningsmessig tenker jeg her kanskje et kutt nede så den hvite brenningen skjæres av nedre ramme med litt luft fram til venstre hjørne og heller ha med litt mer oppe rett og slett for spenningen i bildets skyld for da får du en diagonal fra høyre kortside som går ut på nedre langside. Muligheten for at også den mørke nedenfor ender opp på samme måte er jo til stede.

Utprøvingen overlater jeg til deg hvis du synes det har noe for seg. Det er jo noe som heter å se seg blind på egne bilder under redigeringa - ei felle noen og hver av oss har gått i og stadig fortsetter med.

Roar

Lenke til kommentar

Jasså, du har fått igjen sola di nå.

Tipper det blir mye fint lys til å begynne med da sola ligger lavt.

Spenningsmessig tenker jeg her kanskje et kutt nede så den hvite brenningen skjæres av nedre ramme med litt luft fram til venstre hjørne og heller ha med litt mer oppe rett og slett for spenningen i bildets skyld for da får du en diagonal fra høyre kortside som går ut på nedre langside. Muligheten for at også den mørke nedenfor ender opp på samme måte er jo til stede.

Utprøvingen overlater jeg til deg hvis du synes det har noe for seg. Det er jo noe som heter å se seg blind på egne bilder under redigeringa - ei felle noen og hver av oss har gått i og stadig fortsetter med.

Roar

Hei Roar

Takk for konstruktiv kritikk :) Ja nå er sola tilbake og mere lys om dagen :) Det finnes muligheter at kutte bilde som du sier men synes å mitt valg kan vhære ok :):)

Med vennlig hilsen

Leif :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...