smort1 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Molde! (2) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei Svein Ja et grått bilde som trenger sol Du venter og jeg " ventet " på sola som nå er tilbake med mere lys om dagen FOTOLYS Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Hei Svein Ja et grått bilde som trenger sol Du venter og jeg " ventet " på sola som nå er tilbake med mere lys om dagen FOTOLYS Med hilsen Leif Takker, Leif! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Her synes jeg fjellene i bakgrunnen får den oppmerksomhet de fortjener takker være kanskje et noe høyere standpunkt enn du har hatt på noen av de bildene jeg har sett tidligere, men jeg har sikkert ikke fått med alle. God dybde med brukbar dybdeskarphet. Muligheten for ytterligere kutt oppe er nok til stede, men om det blir faglig forankret er vel en helt annen sak. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Her synes jeg fjellene i bakgrunnen får den oppmerksomhet de fortjener takker være kanskje et noe høyere standpunkt enn du har hatt på noen av de bildene jeg har sett tidligere, men jeg har sikkert ikke fått med alle. God dybde med brukbar dybdeskarphet. Muligheten for ytterligere kutt oppe er nok til stede, men om det blir faglig forankret er vel en helt annen sak. Roar Takker, Roar! Alltid interessant med andres betraktninger... Kutte kan en alltids gjøre,ja, det gjelder å finne den rette balansen i det en ønsker å formidle... I dette tilfellet hvor det er dok. av f.eks. manglende lys, så synes det å være nødvendig med såvidt mye av både forgrunn og bakgrunn... Ikke alltid at formidlingen matcher "boka".... Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Flott panorama av Molde Svein. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Flott panorama av Molde Svein. Takker, Kai Petter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg