Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Flytte fra Nord til Sør-Norge (flyttefirma?)

Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke om dette er rette stedet å starte denne tråden, men jeg har planer om å flytte fra Nord til Sør og lurer på om det er noen som vet om et bra flyttefirma som kan transportere møbler,hvitevarer og div andre ting til en grei sum? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Vet ikke om dette er rette stedet å starte denne tråden, men jeg har planer om å flytte fra Nord til Sør og lurer på om det er noen som vet om et bra flyttefirma som kan transportere møbler,hvitevarer og div andre ting til en grei sum? :)

Jeg brukte Hasselberg, ingenting å klage på med dem. Og de var ganske rimelig også

Lenke til kommentar

Ja, Hasselberg,et Tromsøfirma, er et godt valg over hele Nord-Norge, både internt og sørover. Men det er også verdt å sjekke mer lokale firmaer dersom man flytter fra et annet sted i nord. Særlig dersom man også ønsker andre tjenester som pakking og utvask, eller dersom man har et mindre lass som ikke fyller en hel bil hvor det kan lønne seg å lagre lasset lokalt noen uker for å få det med på en bil med ledig kapasitet.

Lenke til kommentar

Takker så mye for alle svar :) Er ikke noen lokale firmaer som jeg vet om i mitt område (Bodø) Men kan sjekke litt ut Hasselberg :)

Kan vell også så at det dreier seg om å flytte fra Bodø området til Stavanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...