KiX Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei. Vet ikke om dette er rette stedet å starte denne tråden, men jeg har planer om å flytte fra Nord til Sør og lurer på om det er noen som vet om et bra flyttefirma som kan transportere møbler,hvitevarer og div andre ting til en grei sum? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Min mor flyttet andre vei, og fikk pakket en pall eller to som et transportfirma kjørte på hurtigruten og fikk sendt oppover. Selv kjørte hun bil, mens alle tingene fikk cruise. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei. Vet ikke om dette er rette stedet å starte denne tråden, men jeg har planer om å flytte fra Nord til Sør og lurer på om det er noen som vet om et bra flyttefirma som kan transportere møbler,hvitevarer og div andre ting til en grei sum? Jeg brukte Hasselberg, ingenting å klage på med dem. Og de var ganske rimelig også Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Ja, Hasselberg,et Tromsøfirma, er et godt valg over hele Nord-Norge, både internt og sørover. Men det er også verdt å sjekke mer lokale firmaer dersom man flytter fra et annet sted i nord. Særlig dersom man også ønsker andre tjenester som pakking og utvask, eller dersom man har et mindre lass som ikke fyller en hel bil hvor det kan lønne seg å lagre lasset lokalt noen uker for å få det med på en bil med ledig kapasitet. Lenke til kommentar
KiX Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Takker så mye for alle svar Er ikke noen lokale firmaer som jeg vet om i mitt område (Bodø) Men kan sjekke litt ut Hasselberg Kan vell også så at det dreier seg om å flytte fra Bodø området til Stavanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå