blomsterhjerte Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) hei, jeg treger hjelp/tips til debatt om eit tema. hva skal jeg snakke om? eit tema som ein kan diskuterast og stille spørsmål, som kan vere i mot og for. setter stort pris på det, og tusen tusen takk om dere kan hjelpe meg:) Endret 18. januar 2015 av blomsterhjerte Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du må egentlig finne et tema som du interesserer deg for. Det som interesserer meg mest for øyeblikket er kostholdsdebatten, er fett egentlig sunt? hva er synderen i norsk kosthold, hvorfor får vi ikke lov til å selge sterke D3-vitamin tabletter i norge når det selges 20x så sterke i Europa. Finnes selvsagt mange andre ting nordmenn er uenige om som dere kan debattere om! God debatt Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Je suis Charlie, pegida, asylbarnutsendelse, legalisering av cannabis, overvekt... Lurt å velge noe som er i vinden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå