Shuttle Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei hvor mye kan man regne med og få får en shuttle sn45g,med orginal eske,kvitering,og orginal bæreveske.den er cirka 2 måna gamel og leveres utten cpu,ram,hardisk,skjermkort Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 1/2 pris av nypris? Men så må du jo ta i betrakting at Shuttle er etterspurt blandt lanfolk/htpc folk, så kanskje du lett får oppmot 3/4 av nypris... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Ja for brukte og ta med meg shuttlen overalt,men nu skal jeg selge shuttlen for og kjøpe meg hovedkort og kabinett. Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 du får den på databutikken.com får 2200kr faktisk... så 1500 bude være innenfor rekevidde.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ja for brukte og ta med meg shuttlen overalt,men nu skal jeg selge shuttlen for og kjøpe meg hovedkort og kabinett. kommer også and på åssen stand den er i...også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå