Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flere i samme situasjon? Tips?

Anbefalte innlegg

Kronologisk bakgrunnskontekst:

Begynte intenst første gangen jeg traff han. Det var instant connection på øl etter kor (sammenkomst med hele koret). Blikkontakt de neste øvingene. Tull og gøy på korhelg, der vi ble litt mer kjent. Lange blikkutvekslinger på kor. FB-friends. Chat med tre dagers mellomrom, alltid med svar og oppfølgingsspørsmål, slik at samtalen aldri dødde ut. Koravslutning der vi pratet med våre egne venner, men jeg fikk den eneste klemmen han delte ut den kvelden, før han gikk. Juleferie i 1mnd, men chatten fortsatte i samme mønster. Tilbake: kor og blikk. Jeg inviterte på «å finne på noe en dag». Han var veldig positivt, syns det var hyggelig at jeg spurte. Foreslo en utstilling for det skulle han «uansett»(?). Men var en hyggelig, lang seanse. Lengre enn den hadde trengt å være liksom, så begge prøvde å hale det litt for å snakke mer. Han jobber på skolebokhandelen, så jeg har vært innom ofte siste uka og han har alltid vært på jobb. Har dermed snakket en del da. Han ble med meg og noen venner på café etter jobb en dag.

I går:

Inviterte meg med på kino ilag med noen venner i går. Film kl21 var utsolgt, men da var jeg alt i sentrum. Inviterte meg til å henge med de, en jente og en gutt fra studiet hans. Spilte litt TP og det var kos, før kino kl 23. Etterpå pub og litt utgang der vi traff flere av deres venner. Ene plassen så han seg om veldig mye, og jeg spurte om han så etter noen. «Nei, bare en jente», oi liker du henne? *lurt smil* og «ja/neeei» fra han. Selfølgelig. Og denne kvelden viste meg at han jo har game til tusen! Han er så snill, driver med lett beføling på skuldrer, har god selvtillit osv. Han har selvsagt mange jentebekjente, men alle jeg traff var kun venner.

What now? Kanskje vet han ikke at jeg er singel, kanskje føler han seg litt hemmet av alderen (jeg 22, han 27) eller kanskje han ikke er interessert i det hele tatt. Det er så vanskelig å si, han har et blikk som gjør at man føler seg som den eneste i verden. Men det syns jo sikkert alle jentene han prater med.

Det er jo ikke noe seriøst med denne jenta hans enda. Kan jeg fremdeles prøve litt til å se? Man trenger jo å bli litt kjent og kjenne på kjemien før man vet, også han. Men friendsoner jeg meg selv ved å fortsette å ta initiativ, eller burde jeg invitere på film osv for å få muligheten til å bli kjent mer på en «sånn» måte?

Det er så tidlig at vi fint kan gå «tilbake» til å være bare gode venner om det ikke skulle vere noe interesse der, men det vil jo også si at det er nå vi er i den fasen man potensielt går fra venner til noe mer også..

Endret av sol12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tidlig? du er well overdue. At fyren ikke har "made the move" enda betyr enten at han ikke er interessert eller ikke har noe "game" i det hele tatt. inviter på å finne på noe ordentlig, ikke noe han skal uansett eller noe med venner. Dere to, alene, hjem til en av dere.... det skal være hyggelig, intimt, fysisk kontakt og etter en stund.. klining. Er han gira så er han med, er han ikke gira så er han ikke med. Simple as that. Han blir ikke noe mer eller mindre gira utifra hvordan du "spiller kortene dine"... dere kjenner hverandre såpass godt at han vet om han liker deg eller ikke. Eneste måte å finne det ut på er å ta skrittet!

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Hadde det vært meg hadde jeg hoppet videre. Jeg var kanskje litt vell streng i mine singeldager men dersom han hadde sjansen og han benytter den til å hinte at han ser etter noen andre så hadde det vært game over i min bok, jeg er ikke en 10er i utseende men har alltid satt en standard for meg selv og hva jeg føler jeg fortjener, og fløtepuser som leker har jeg aldri brukt mye tid på.

Lenke til kommentar

Hmm. Det virker som at han i alle fall på et eller annet tidspunkt hadde en interesse for deg. Vanskelig å si hva han mente med den andre jenta. Hvis det kribler i magen når du ser han, så ville jeg bedt han ut på noe. Altså, et stevnemøte. Bare dere to, som for eksempel en film med middag. Sier han nei og kommer med mange unnskyldninger, så er han nok ikke interessert. Sier han ja, så får du bare se hva som skjer. Hvis han er en liten småflørt med mange jentevenner, så burde du tenke gjennom allerede nå om det er noe som fungerer for deg i lengden. Om du skulle miste han som venn, så får vel det heller være. Det fins andre du kan bli venn med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...