choochoomfs Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei! Jeg fyller 14 i slutten av februar, og lurer på om noen har forslag til aktiviteter hjemme. Det er også en mulighet å feire andre steder. Fint om de som kommer med forslag har litt erfaring med dette. Bursdager som bowling, megazone og lignende begynner å gå litt av moten. Noen som har forslag til litt originale, men ikke alt for dyre steder å feire bursdag? På forhånd takk. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hva med noen runder med paintball? Ellers tok jeg noen av de nærmeste vennene med på mat og kino om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
choochoomfs Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Takk. Hvordan er paintball, egentlig? Tenker en bursdag med maks 10 venner, og vi er ikke alle av de "kuleste"... Lenke til kommentar
choochoomfs Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hva liker du, og hva liker vennene dine? Lenke til kommentar
AkselStr Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Takk. Hvordan er paintball, egentlig? Tenker en bursdag med maks 10 venner, og vi er ikke alle av de "kuleste"... Pff ikke av de kuleste? Skjønner kkke helt... Paintball er gøy! Actionfullt og morsomt. Innendørs "paintball" heter vel Reball om jeg ikke husker feil. Samme markørene som paintball, men du bruker gummikuler istede for maling. Selv om du ikke ser maling flekken der du blir truffet, vil du nok se et blåmerke :-) Husker jeg inviterte til reball på min 14 eller 15 årsdag. Alle var storfornøyd. Vet ikke hvilke fasiliteter du har i nærområdet, men go-kart er alltids gøy? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Man trenger ikke være kul for å spille paintball, men kanskje litt "tøff" ettersom man man føle ubehag ved treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå