alek21 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei! Har et problem med mine smarttelefoner de siste årene. Først to Sony Experia og deretter to Iphone 4S. Etter ca et halvt års bruk blir samtalehøyttaleren svakere og begynner å skurre. Etterhvert blir den ikke brukende. Etter så mange telefoner er jeg klar på at det ikke er telefonene som er problemet, men bruken. Mitt problem er at jeg ikke skjønner hva som kan være problemet. Bruken av telefonen er normal. Jeg driver mye verkstedsarbeid, men har prøvd å holdt telefonen unna sveisingen grunnet magnetfeltet ved mistanke om det. Men nå har høyttaleren begynt å skurre igjen. Mitt spørsmål er om det er noen som har en anelse på hva dette kan skylde? Alle tips tas mot! Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei! Har et problem med mine smarttelefoner de siste årene. Først to Sony Experia og deretter to Iphone 4S. Etter ca et halvt års bruk blir samtalehøyttaleren svakere og begynner å skurre. Etterhvert blir den ikke brukende. Etter så mange telefoner er jeg klar på at det ikke er telefonene som er problemet, men bruken. Mitt problem er at jeg ikke skjønner hva som kan være problemet. Bruken av telefonen er normal. Jeg driver mye verkstedsarbeid, men har prøvd å holdt telefonen unna sveisingen grunnet magnetfeltet ved mistanke om det. Men nå har høyttaleren begynt å skurre igjen. Mitt spørsmål er om det er noen som har en anelse på hva dette kan skylde? Alle tips tas mot! Ikke usannsynlig at høyttaleren er full av metall spon/partikler. Det er jo en magnet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå