NorskGamer Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg ha kjøpt Battlefield 4 Premium Edition for cs. 15 timer siden, og det kommer fortsatt ikke i "Mine Spill", jeg fikk ingen produktkode, jeg fikk bekreftelse på at kjøpet var fullført. Noen som vet hva problemet er? Takk på forhånd. PS: JEg har også prøvd å logge av og inn, og alt det en fra EA sa til en annen person som hadde samme problemet Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) 1345198378145.png Det var dårlig kundeservice ja Endret 18. januar 2015 av NorskGamer Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg kontaktet kundeservice selv, og han fyren jeg snakka med var skikkelig hyggelig og hjelpsom, vi fant ut at jeg hadde kjøpt premium medlemskap, og ikke premium edition, så jeg kjøpte spillet og alt fungerte, fikk alle dlcene, og battlepackene 1 Lenke til kommentar
Stages Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Spillselskapet EA? De er jo en av verdens dårligste spillselskaper. Men flott at du var heldig og fikk hjelp til slutt da. Endret 18. januar 2015 av Stages Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå