Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Til trådstarter: hører gjerne fra deg her i tråden åssen det gikk med praten og hvor dere er nå. Selv har jeg vært litt i samme situasjon som deg siste halvåret; selv om kjæresten sier hun elsker meg og er veldig glad i meg, sier hun sliter med å se for seg noen framtid med meg, noe som er utrolig sårende, og sliter på alle planer mer enn 2 uker fram i tid... jeg ønsker jo å bli gammel med henne, og er vi sammen hver dag, krangler ikke og har sex innimellom, men usikkerheten er noe som sliter noe enormt på oss begge... 2 ting er jeg sikker på dersom det blir slutt: 1 - det er hvertfall ikke jeg som skal gjøre det slutt og må flytte ut, 2 - all kontakt må brytes tvert. Jeg vil være kjærester, ikke venne/ha kontakt, noe som er kjempevanskelig fordi vi har så mange felles venner. Ser at alle som skriver i tråden at her er det bare å stikke å tenke på nytt, men jeg forstår deg hvertfall hvor vanskelig det er å ønske å fortsette når den andre ikke vil...... Anonymous poster hash: 3ea9b...6cd En liten avstikker, Jeg innså plutselig at jeg ikke lengre så noe fremtid sammen med kjæresten min i ett år. Jeg slo opp tvert og brøt all kontakten fordi jeg følte hun fortjente å glemme meg og komme seg videre i livet. Det gikk bra tror jeg. Endret 29. januar 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå