Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Verisure - Gratis installasjon?

Anbefalte innlegg

Noen her som har Verisure og kan fortelle meg hvilket tilbud dere fikk? Jeg er nysgjerrig, for vi fikk såkalt gratis installasjon. Det vi da betalte regnet vi med var for utstyret. Nå som huset er solgt og ny eier ikke ønsker abonnement, kommer verisure og henter utstyret. Det var da jeg lurte på hva vi egentlig betalte for, når installasjon var gratis? Verisure selv har bekreftet for meg opptil flere ganger nå at ingen får gratis installasjon, og ingen eier utstyret selv. Jeg har hørt fra tre andre kunder som alle har fått det samme tilbudet. Og de tror at de betalte for utstyret. Det er feil.

Jeg trodde vi bare var uheldig med selger, da han løy blankt om to andre ting for å få oss som kunde. Men nå lurer jeg jo på om det bare er vanlig praksis fra dette firmaet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var han som betalte, fikk regning på ca 2000,- hvor noe av det var for første mnd tror jeg. Ifølge verisure så var ca 900,- av den fakturaen betaling for installasjon.

Det spiller liten rolle for oss nå da vi ikke trenger utstyret, men sleipe selgere treffer en nerve hos meg.

Lenke til kommentar

Så hvorfor fikk han da tilbud om gratis installasjon? Og ikke bare han, så langt har jeg ikke snakket med noen som ikke har fått dette tilbudet. Er ikke det litt rart? Ser også på et annet forum at en person har fått et slikt tilbud av selger på telefon, men han fikk det aldri skriftlig. Det ser nesten ut som om det er en gjenganger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...