shahin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei, Hvor i Oslo området får man tak i gummi-"tråd/strikk" med diameter 1-5mm i flere meter lengde? Trenger dette for et harddisk prosjekt (13 harddisker i "rack", racket skal spennes fast til kabinettbunn/topp/vegger med stram strikk). Hvis noen lurer så er det snakk om at jeg skal bygge filserveren min inn i 12U rack case (pensjonert fra hjemmestudioet) med svære gummihjul. Harddiskene må da beskyttes mot vibrasjoner pga rulling inn og ut av evt. LAN/parkeringsplasser osv. + at det blir demping av støy. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hmm, jeg bestemte meg for å bruke en annen konstruksjon (legge hele harddiskracket oppå to lag med lyddempingsplater fra biltema), men svar gjerne i tråden i tilfelle andre er på utkikk etter slike gummistrikker i metervare. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 prøv hos rørleggere...de har massevis av "slike" rar saker Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Eller fiskeutstyrsforretninger, for du kan kanskje bruke den typen som brukes på såkalte "makk", altså kroker med gummiovertrekk til bruk på rigler når makrellen stimer på Sørlandet. *grin* Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Lag en selv. Ta en sykkelslange og striml den opp. Blir ikke flere meter da, men halvannen kanskje. Hvis det holder er det jo et billig alternativ. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Bruk strips! De blir ikke morkne heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå