DeuCerN Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Heisann! Bilen min lar seg plutselig ikke gire når motoren går mens hvis motor er slått av går det helt fint og jeg kan kjøre i det giret jeg setter bilen i før jeg starter motoren. Blir meget glad for tips. Tenker å levere den på verksted å se om det er vært å reparere. Bilen er en skoda octavia 1999 115 hk. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fungerer clutch-pedalen som den skal? Hvis pedalen går rett til bunns kan det være en sylinder som er gåen. Hvis den funker som normalt kan clutchen være slitt/ødelagt, men det pleier ikke å skje plutselig. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Høres ut som en hydraulisk clutch med for lite olje / defekt. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvordan kjennes pedalen ut? Rett i bunn (nesten) uten motstand? Gjetter på enten røket clutchwire eller luft i hydraulikken til clutchen, avhengig av hvilket system bilen har. I begge tilfeller en forholdsvis enkel sak å reparere. Lenke til kommentar
DeuCerN Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Kjenner ingen forskjell på pedalen. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Dette er nok et clutchproblem ja. Sjekk væskenivå, om det er nok væske er det ikke luft i systemet, luft kommer ikke inn av seg selv. Er det nok væske holder jeg en knapp på enten utslitt lamell, skade på trykkplata eller defekt master eller slavesylinder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå