Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre ! søker den store Forelskelsen <3

Anbefalte innlegg

Men jeg er så utrolig dårlig på å ta det første steget.

Hvordan gå frem. Ha om jeg sier noe gal. Hvordan fortelle om min livs situasjon uten å gå for fort frem.

Prøvd å treffe jenter/Damer gjennom jobb skole fritid over nett på byn''Fylla. Men klarer ikke helt det første steget. Noen gode tips fra folket ?? .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro meg, en jente ser når du er desperat.. og da backer de/jeg unna.Treff jenter på hobbyer, stranden, gå tur med hunden, gjennom venner, student-arrengementer og lignende!! På byen er en dårlig i de, da 90% av jentene uansett har på ølbriller og ikke leter etter noe seriøst der. Anonymous poster hash: 792a0...712

enig i at å se etter den store Forelskelsen i fylla er kleint,
Lenke til kommentar

Man kan jo ikke akkurat fremtvinge en forelskelse, den kommer når den kommer. Hvis det er en jente du har et godt øye til, kan det være vanskelig å få henne til å skjønne at du er interessert i henne om du ikke er villig til å ta litt sjanser. Lurer du på hvor du kan møte jenter, eller hva du skal si og gjøre når du har møtt ei?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan jo ikke akkurat fremtvinge en forelskelse, den kommer når den kommer. Hvis det er en jente du har et godt øye til, kan det være vanskelig å få henne til å skjønne at du er interessert i henne om du ikke er villig til å ta litt sjanser. Lurer du på hvor du kan møte jenter, eller hva du skal si og gjøre når du har møtt ei?

lurer på hvordan jeg skal gå frem. Hvordan vet man hva en jente tenker. De sender ut så mye rare signaler . Sier en ting men mener det stikk motsatte. Jenter er jaggu ikke lette å forstå seg på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...