blinc Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hva mus er blant de største og fungerer fint til gaming? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Aner ikke men jeg er forelsket i G400s Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Razer DeathAdder er rimelig stor å helt suveren til FPS spill som jeg vet du liker Min 3,5G har fungert uten noen problemer i 3 år, så den kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 Haha, har tatt pause Men vurderer Deathadder dbass: Har hatt g400s. Den er av de større ja, men ikke stor nok. Ihvertfall ikke for palm-grip. Rart at de fleste musene er for jenter Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Har slitt med dette problemet selv. Spiller for tiden med en Zowie EC1 som er en ren Intelli 3.0 klone. Veldig komfortabel og grei størrelse. Edit: Er forøvrig Zowie FK1 som selges nå for tiden. Samme form og utseende, med en del oppgraderinger på sensor, scroll og andre småting. Endret 19. januar 2015 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå