Gå til innhold

ASUS G771JM 17.3 TIL GAMING

xzentra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja den ser ok ut, om du liker Windows 8.1
og ikke har noe i mot å spille på pulten/bordet.
Så kraftige bærbare PC-er blir fort overopphetet

om du sitter i senga eller sofaen (ikke nok kjøling) eller
liknende steder. Så husk å sette den på et stort fast,
hardt og flatt underlag (som en pult/bord) om du ønsker
at den skal vare lenge uten problemer eller feil.

Endret av Dragons
Lenke til kommentar

Vi snakker her om om en Asus ROG bærbar, og de har noen av de beste kjølesystem som finnes i dag når det gjelder laptoper. Dessuten bør ingen laptop brukes i sengen eller lignende steder da åpninger for luftinntak blokkeres.

Og Windows 8.1 er ikke verst i det hele tatt, jeg har brukt Windows 8 og 8.1 siden de dukket opp og de er ikke noe verre enn Windows 7 å bruke.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Ser du linker en laptop til 13-14k. Er dette den beste jeg får for denne prisen? Er den verdt de to ekstra lappene? Spiller for det meste bare lol og cs go, men det kan jo alltid være det kommer noe nytt. Finnes det noen enkle billige triks til ekstra kjøling og? Spesialdesignet flater med vifter eller noe? Og er dette noe som behøves på en laptop til 15k?

Lenke til kommentar

Tviler på du finner noe bedre til den prisen. Men spiller du ikke mer krevende spill enn lol og cs go, er jeg ikke så sikker på at du bør velge den Asus'en jeg linket til. Da tror jeg du kan faktisk greie deg med den du selv linket til.

Du trenger neppe bekymre deg for noe ekstra kjøling for en G771JM eller en G751JT da de laptopene har nok noen av de beste kjøle systemer som finnes i laptoper.

Jeg har en gaming laptop, og med den spiller jeg stort sett alt mulig, CoD, BF3 og BF4, Skyrim, Mass Effect, Metro 2033 Redux etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...