Gjest member-296438 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Sort of prison? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Du gir meg ikke mye å tygge på her av detaljer å spinne videre på Men liker godt bruken av dybdeskarpehet her - at den ikke er plassert i teksten - men heller i strukturen foran. Det gjør det hele mer spennende. En klar s/h i mine øyne. mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hadde aldri funnet på selv at fokus på en ganske alminnelig vegg kunne noe fotomotiv. Men vinkling og utsnitt gjør allikevel dette spennende. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Takker for kommentarer. Plasserte skarpheten slik for å skape nysgjerrighet. @Jan, Bildet ble forøvrig tatt i påsyn av Vitner..... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Takker for kommentarer. Plasserte skarpheten slik for å skape nysgjerrighet. @Jan, Bildet ble forøvrig tatt i påsyn av Vitner..... Ahh, godt du blåste den - jeg funderte fælt ser du mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg